شنبه 5 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی روز چهارشنبه از بارش‌های شدید طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد طی 3 روز آینده در شمال غرب، غرب و مناطقی از جنوب غرب ابرناکی، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. روز چهارشنبه بارش‌ها ضمن تشدید ر غرب و شمال غرب به مناطقی از مرکز، جنوب، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس و البرز مرکزی کشیده خواهد شد....

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد مسلح به یک زن در خراسان تیراندازی کرد و او را به قتل رساند. مرد مسلح به یک زن در خراسان تیراندازی کرد و او را به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل مسلحی خبر داد که پس از تیراندازی به سوی یک زن، به سمت ماموران پلیس نیز آتش گشود.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل مسلح که به سمت یکی از شهروندان در بجنورد تیراندازی کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیراندازی در بجنورد یک فوتی و 3 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه فرارو

سردار سعید مطهری‌زاده در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وصول خبری مبنی بر تیراندازی با سلاح غیرمجاز به یک شهروند خانم، شناسایی و دستگیری ضارب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز یکشنبه 19 فروردین‌ماه در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و دامنه و ارتفاعات استان‌های لرستان، همدان، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، البرز و تهران بارش پراکنده باران و وقوع رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خراسان شمالی، از دستگیری قاتل مسلح که به سمت یکی از شهروندان تیراندازی کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا در 24 استان از جمله ارتفاعات تهران طی امروز و فردا توصیه کرد مردم در بستر و حاشیه رودخانه‌ها توقف نکنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران، رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ در 24 استان و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس و دریای خزر تا 1.5 متر هشدار داد.

وب‌گاه ورزش سه

از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به کاهش شدید دما در روز چهارشنبه 22 فروردین؛ بارش در این روز در ارتفاعات کوهستانی شمالغرب کشور به شکل برف پیش بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو شورای اسلامی شهر شیروان گفت: عین الله احمدی شهردار این شهر که در نشست چهارشنبه شب اعضای شورای شهر با مخالفت 6 نفر از اعضا، عزل شده بود امشب استعفا داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عین الله احمدی، شهردار شیروان که در نشست چهارشنبه شب اعضای شورای شهر با مخالفت 6 نفر از اعضا، عزل شده بود امشب استعفا داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از وارد شدن آسیب جدی به صنعت گردشگری استان به علت بی‌انگیزگی مسافران برای انتخاب مسیر بجنورد به جنگل گلستان خبر داد.