شنبه 5 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین جزئیات درباره سامانه جاماندگان سهام عدالت اعلام شد. آخرین جزئیات درباره سامانه جاماندگان سهام عدالت اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، طبق پیش بینی های صورت گرفته متقاضیان باید ارائه مدارک لازم سهام عدالت، از طریق سامانه و سایت ثبت نام سهام عدالت، مراحل مربوطه را طی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی از بارش باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در شرق کشور طی امروز و فردا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق پیش بینی های صورت گرفته متقاضیان باید ارائه مدارک لازم سهام عدالت، از طریق سامانه و سایت ثبت نام سهام عدالت، مراحل مربوطه را طی کنند.

وب‌گاه گسترش

با توجه به اعلام مهندس امیرحسین حبیبیان، معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران، در سال 1402، مانند سال 1401، داروهای بیماران دیابتی و بیماران قلبی و عروقی به عنوان پرمصرف‌ترین داروها در کشور شناخته شده‌اند. این اطلاعات بر اساس سامانه نسخه الکترونیک جمع‌آوری شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی امروز و فردا در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گرد و خاک خواهیم داشت.

وب‌گاه فرارو

به اذعان مسئولان سازمان بیمه سلامت ایران، در سال 1402 نیز مانند سال 1401، داروهای بیماران دیابتی و قلبی و عروقی پرمصرف‌ترین داروها در کشور بودند.

وب‌گاه فرارو

نیرو‌های پلیس سبزوار در تعقیب و گریز یک خودرو حامل سوخت قاچاق در این شهر با تیراندازی، خودرو قاچاقچیان را زمین‌گیر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران داروهای پرمصرف در کشور در سال 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران داروهای پرمصرف در کشور در سال 1402 را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال ممنوع شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق گفته زمین شناسان ایران بهشت زمین‌شناسی و رنگین کمان مواد معدنی است که در همین راستا سیاست‌های دولت سیزدهم در بخش معادن منجر به احیا و توسعه معادن و تامین زیرساخت‌ها شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا درباره استان‌های پرحادثه فوتی گفت: استان‌های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان بیشترین آمار را داشته‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در برخی از محورهای منتهی به استان تهران را شاهد هستیم.

وب‌گاه فرارو

هواشناسی اعلام کرد: در استان‌های خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، استان گلستان، نیمه شمالی فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، برخی نقاط کرمان، ارتفاعات مرکزی البرز؛ و فردا - سه شنبه - در نواحی مرکزی کرمان، برخی نقاط فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس و روز چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های همدان، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، نیمه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امروز 13 فروردین ماه تا جمعه 17 فروردین ماه در بسیاری از مناطق کشور شاهد بارش باران و وزش باد شدید خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

در مجموع میزان آمار مربوط به مرگ و میر حوادث جاده‌ای کشور نگران‌کننده است و در این میان متاسفانه تصادفات جاده‌ای همواره شیرینی تعطیلات نوروزی را بر بسیاری از خانواده‌ها تلخ می‌کند. متاسفانه آمار مرگ و میر ناشی از سوانح جاده‌ای طی سال‌های 1400 تا 1402 روند افزایشی داشته است.