شنبه 5 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز سه‌شنبه (14 فروردین) در نواحی مرکزی کرمان، برخی نقاط فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود. رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش وزش باد و بارندگی طی هفته جاری برای اغلب نقاط کشور خبر داد. صادق ضیائیان، درباره وضعیت جوی کشور گفت: بر اساس تحلیل...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد که در 2 روز آینده در شمال شرق و شرق کشور وزش شاهد باد شدید و گاهی گردوخاک خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

روز سه‌شنبه (14 فروردین) در نواحی مرکزی کرمان، برخی نقاط فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش وزش باد و بارندگی طی هفته جاری برای اغلب نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش وزش باد و بارندگی طی هفته جاری برای اغلب نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی معابر و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی معابر و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

مدتی است که خرید و فروش سهام عدالت برای سهامداران مستقیم این سبد سهام ممنوع شده است و روند بازار سرمایه اجازه آزادسازی مجدد این معاملات را صادر نکرده است. در گفت‌وگویی با تجارت‌نیوز، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، به این سؤال پاسخ داده است که آیا معاملات سهام عدالت به زودی آزاد خواهد شد یا خیر؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور از آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب تا روز چهارشنبه در 15 استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور از آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب تا روز چهارشنبه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب 12 فروردین ماه تا چهارشنبه 14 فروردین ماه شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در بسیاری از مناطق کشور خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از فعالیت سامانه بارشی از امروز (یکشنبه) تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از فعالیت سامانه بارشی از امروز (یکشنبه) تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد و برای 14 استان کشور در این مدت بارش باران، رعدوبرق، بارش برف در ارتفاعات و نواحی سردسیر، وزش باد شدید و در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها همراه با مه پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه الف

روز دوشنبه (13 فروردین سیزده بدر) در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب اصفهان، شرق خوزستان، شمال و شرق فارس، برخی نقاط استان کرمان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های البرز مرکزی و شرقی، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در ارتفاعات بارش برف و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور هشدار داد. سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی رنگ از بارندگی شدید، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد از تگرگ خبر داد. بارندگی شدید، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد تگرگ طی روز دوشنبه (13 فروردین) در شمال استان‌های فارس و خراسان رضوی، مناطق مرکزی ارتفاعات و غرب کرمان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور هشدار داد.