پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکشنبه 1 مهر 1403 وقوع 4 زمین لرزه شهر بجنورد در استان خراسان شمالی را لرزاند. یکشنبه 1 مهر 1403 وقوع 4 زمین لرزه شهر بجنورد در استان خراسان شمالی را لرزاند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از مصدومیت هفت نفر از شهروندان این استان در زلزله صبح امروز (یکشنبه) خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: زلزله صبح امروز (یکشنبه) هفت نفر مصدوم داشت که با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مردم در شهر بجنورد از ترس پس لرزه های احتمالی به خیابان ها آمده و صف پمپ بنزین ها شلوغ است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم معینی‌پور تاکید کرد که برنامه‌ای برای استفاده از کشتی‌گیر خارجی در مصاف دور رفت با بانک شهر ندارد و برای دور برگشت به استفاده از خارجی فکر می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فعال محیط‌زیست در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید: «مطابق گزارشی که کمیته سازگاری با خشکسالی وزارت کشور ارائه کرده است، بخشی از آبخوان‌های ما تا 15 سال دیگر کاملاً خشک خواهند شد و ما مجبوریم به مهاجرتی بزرگ از ایران مرکزی، که فاقد آب خواهد بود، تن بدهیم. تبعات این اتفاق همین حالا هم به صورت «فرونشست زمین» قابل مشاهده است.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: وقوع 2 زمین لرزه به فاصله هفت دقیقه امروز (یکشنبه) سبب ترک خوردگی دیوار در برخی منازل روستایی بجنورد شد که خسارت ها سطحی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: وقوع 2 زمین لرزه به فاصله هفت دقیقه امروز (یکشنبه) سبب ترک خوردگی دیوار در برخی منازل روستایی بجنورد شد که خسارت ها سطحی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک زمین‌لرزه با بزرگی 4.1 ریشتر در عمق 8 کیلومتری زمین، شهر بجنورد را لرزاند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو زمین‌لرزه شهر بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی را لرزاند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سه زلزله متوالی بخش‌هایی از استان خراسان شمالی را لرزاند.

خبرگزاری میزان

کورس اسب‌دوانی راز و جرگلان به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در مجموعه پیست سوارکاری باغلق شهرستان راز و جرگلان و با شرکت 60 راس اسب و در هفت کورس برگزارشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین‌لرزه امروز جمعه دو شهرستان کوهسرخ و تایباد را در خراسان رضوی لرزاند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان