یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

با توجه به برودت و سرمای شدید در نواحی مختلف کشور، مدارس ابتدایی برخی برای فردا دوشنبه 7 اسفندماه مناطق مجازی و غیر حضوری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور از ادامه بارش‌ها تا فردا شب در بسیاری از مناطق کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش برف و باران تا فردا شب 7 اسفند در بسیاری از مناطق کشور ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه الف

حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه‌ای ضمن بیان دلایل حضور فعالانه در انتخابات، کاندیداهای مورد حمایت خود در سراسر کشور را معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس داده‌ها و اطلاعات سازمان هواشناسی بارش‌ها در کشور تا 4 اسفند نسبت به دوره بلندمدت 39.7 درصد کاهش یافته است. بارش‌ها تنها در 4 استان مثبت بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوع بودن تردد در آزادراه تهران - شمال و محور چالوس (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: محور هراز که به دلیل بارش برف مسدود شده بود، صبح امروز بازگشایی شده و تردد از این محور در حال انجام است. با تمهیدات اتخاذ شده تردد از آزادراه تهران - شمال و مسیر جنوب به شمال محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است. این جاده پس از تخلیه کامل بار ترافیکی مسیر جنوب به شمال از ساعاتی دیگر در مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد شد، تا فرآیند...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال و مسیر جنوب به شمال محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است. این جاده پس از تخلیه کامل بار ترافیکی مسیر جنوب به شمال از ساعاتی دیگر در مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: بدیهی است که در صورت افزایش بارندگی به خصوص در محورها و گردنه‌های برفگیر، پلیس حتما از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در استان‌های تهران، البرز، قم، قزوین، برخی نقاط از سواحل خزر، ارتفاعات و دامنه‌های رشته کوه البرز، همدان، مرکزی، نیمه شرقی لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، مرکز و شمال کرمان، خراسان جنوبی، شرق و شمال خراسان رضوی، شاهد بارش برف خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: مهم‌ترین مساله این است که باید از سفرهای غیرضروری پرهیز شود و در صورت الزام به سفر حتما باید با آمادگی کامل اقدام به سفر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین پیش‌بینی‌ها درباره وضعیت جوی کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن آزادراه تهران - شمال و محور چالوس و بارشر برف و باران در جاده‌های 29 استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

امروز در استان‌های تهران، البرز، قم، قزوین، برخی نقاط از سواحل خزر، ارتفاعات و دامنه‌های رشته کوه البرز، همدان، مرکزی، نیمه شرقی لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، مرکز و شمال کرمان، خراسان جنوبی، شرق و شمال خراسان رضوی، شاهد بارش برف خواهند بود.

وب‌گاه الف

مرکز مدیریت راههای کشور از تردد روان در محورهای شمالی و بارش برف و باران در جاده‌های 24 استان از جمله تهران خبر داد.