یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا کوشکی امروز (سه‌شنبه، هشتم اسفندماه) در گفت‌وگویی تلویزیونی توضیح داد: حجم مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری در 24 ساعت گذشته (دوشنبه، هفتم اسفندماه) به 665 میلیون مترمکعب رسید و رکورد مصرف امسال ثبت شد. وی افزود: سابقه نداشته رکورد مصرف گاز طبیعی در سال، اسفندماه ثبت شود و پیش‌بینی می‌کنیم در روز‌های آینده با توجه به تداوم سرما حجم مصرف روزانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

بخش نمایشنامه‌نویسی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان که با عنوان «قصه نمایش» ویژه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال برگزار شد، برگزیدگان خود را معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز راهبری گاز کشور گفت: اکنون شبکه گاز بعضی شهرها در استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و خراسان رضوی و خراسان شمالی و خراسان جنوبی شرایط بحرانی دارند و نیاز به صرفه‌جویی و دقت لازم است و درخواست می‌کنیم پویش هر خانه یک اتاق گرم اجرا شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر راهبری شرکت ملی گاز کشور گفت: در حال حاضر استان تهران و سپس استان‌های اصفهان و خراسان رضوی بیشترین مصرف گاز را به خود اختصاص داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (سه‌شنبه 8 اسفند) در برخی مناطق غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات شرقی زاگرس بارش برف و باران و در نوار شرقی کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها از اواخر وقت امروز موج جدید بارشی از سمت غرب و جنوب‌غرب وارد کشور می‌شود و...

خبرگزاری تسنیم

جلسه 816 شورای فرهنگ عمومی کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با دستور بررسی ابعاد و نقش دستگاه‌های فرهنگی کشور در توسعه دریایی، بررسی برنامه ملی انس عمومی با ادبیات کهن فارسی و بررسی مناسبت‌های تقویم سال 1403 برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی جدید از امروز در برخی مناطق غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات شرقی زاگرس بارش برف و باران و در نوار شرقی کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ماندگاری هوای سرد تا روز جمعه خبر داد و نسبت به بارش برف، کولاک و مه‌گرفتگی هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز بارش برف و باران در برخی مناطق غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، ارتفاعات شرقی زاگرس و بارش‌های پراکنده در نوار شرقی کشور روی می‌دهد. فردا با تقویت سامانه بارشی به‌تدریج بارش برف، باران و وزش باد شدید به‌جز نوار غربی کل کشور را فرا می‌گیرد. روز پنجشنبه...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ماندگاری هوای سرد تا روز جمعه خبر داد و نسبت به بارش برف، کولاک و مه‌گرفتگی هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور از ماندگاری هوای سرد به ویژه در نیمه شمالی کشور تا پایان هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: امشب سامانه بارشی جدیدی وارد کشور خواهد شد و فردا با تقویت فعالیت این سامانه به‌تدریج بارش باران و برف و وزش باد شدید به جز نوار غربی، کل کشور را فرامی‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز سه‌شنبه (8 اسفندماه) در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کردستان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، همدان، مرکزی، شمال شرق خوزستان، لرستان، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، قم، تهران، گیلان، مازندران و ارتفاعات استان‌های سمنان و گلستان بارش باران و برف، پیش‌بینی می‌شود. حاکمیت این شرایط جوی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا (چهارشنبه 9 اسفند) با تقویت فعالیت سامانه بارشی به‌تدریج بارش باران و برف و وزش باد شدید به جز نوار غربی، کل کشور را فرامی‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در 22 استان کشور طی روز جاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار، اعضای نظارت و کاربران فناوری در شعب اخذ رای گفت برگزار شد.