یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگی پیشگیری سازمان مدیرت بحران کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر شمال به جنوب و تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد. به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد. به...

وب‌گاه فرارو

به گفته مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی فردا 8 اسفند در 23 استان، دما صفر و زیر صفر درجه است و روز چهارشنبه 9 اسفند با تقویت سامانه بارشی، برف و باران و باد شدید کل کشور را در برمی‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تداوم بارش‌ها و ماندگاری هوای سرد تا روز جمعه هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حزب اعتماد ملی در بیانیه‌ای اسامی کاندیداهای مورد حمایت این حزب در سراسر کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حزب اعتماد ملی با انتشار بیانیه‌ای اسامی کاندیدا‌های مورد حمایت این حزب در سراسر کشور را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب اعتماد ملی در بیانیه‌ای اسامی کاندیداهای مورد حمایت این حزب در سراسر کشور را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس مشخص کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش‌ها باعث شده در برخی از جاده‌ها به علت کولاک و بارش شدید و پایین آمدن ایمنی در تردد مسدودی موقت ایجاد شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه انقلاب کرده‌ایم انتخابات داشته باشیم، گفت: معمولا نظام‌ها و یا کسانی که تفکرات دیکتاتوری دارند با انتخابات مخالفت می‌کنند و در جمهوری اسلامی ایران همه ارکان آن در انتخابات معلوم می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با تسنیم از انتشار فهرست نامزدهای مورد حمایت حزب متبوعش برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

مرکز مدیریت راههای کشور از انسداد دو محور شریانی بوئین زهرا - ساوه و کنارگذر اصلی اراک و انسداد 16 محور شریانی و غیرشریانی کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تمامی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در محور هراز و محور چالوس برطرف شد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راههای کشور از انسداد دو محور شریانی بوئین زهرا - ساوه و کنارگذر اصلی اراک و انسداد 16 محور شریانی و غیرشریانی کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بارش برف و باران در کشور از چهارشنبه تشدید می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: شعبه با توجه به ارائه نکردن هر گونه مجوز حمل چوب، تخلف حمل چوب قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط چوب‌های جنگلی، متهم را به پرداخت 2 میلیارد و 408 میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.