یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی می‌گوید: هوا سردتر از اسفندهای مشابه شده اما اینکه بگوییم سرمای بی‌سابقه‌ای آغاز شده و ادامه خواهد داشت، اشتباه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: همزمان با میلاد خجسته امام زمان (عج) و طی آیینی 888 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در سطح استان اعطا شد.

وب‌گاه گسترش

شنیده ها حکایت از آن دارد که برودت هوا و نیاز به مصرف گاز در بخش خانگی، سبب شده است تا گاز پتروشیمی ها قطع شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت گاز استان قم اطلاع داد که رکورد مصرف گاز طبیعی در استان قم طی امروز شکسته شده است.

وب‌گاه گسترش

شنیده ها حاکی از آن است که تهرانی ها بیشترین میزان مصرف گاز را داشته اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران و تجهیزات این سازمان در استان‌های مختلف به علت احتمال وقوع مخاطره‌های جوی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به کولاک برف در 23 استان هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روز پنج‌شنبه نیز در شرق استان مازندران و استان‌های گلستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و ارتفاعات استان‌های سمنان، خراسان شمالی، کرمان و یزد شاهد بارش رگباری باران، وزش باد شدید موقت و کاهش دما خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی از قطع شدن گاز اکثر پتروشیمی‌هایی که از گاز متان استفاده می‌کنند به علت برودت هوا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیستان و بلوچستان، کمترین تورم ماهانه مناطق روستایی در 10 ماه اخیر را ثبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به کولاک برف در 23 استان، تشدید بارش در پنج استان و وزش باد شدید در جنوب کشور هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان، بخش نمایشنامه‌نویسی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با مشارکت انتشارات ورتا، ویژه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال، با هدف تقویت بخش مکتوب حوزه نمایش و افزایش آثار چاپی نمایشی و انگیزه‌بخشی و حمایت از بچه‌های علاقه‌مند به نویسندگی نمایشنامه در 2 گروه سنی کودک...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به کولاک برف در 23 استان، تشدید بارش در پنج استان و وزش باد شدید در جنوب کشور هشدار داد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز راهبری گاز کشور گفت: اکنون شبکه گاز بعضی شهرها در استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و خراسان رضوی و خراسان شمالی و خراسان جنوبی شرایط بحرانی دارند و نیاز به صرفه‌جویی و دقت لازم است و درخواست می‌کنیم پویش هر خانه یک اتاق گرم اجرا شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز راهبری گاز کشور از شرایط بحرانی شبکه گاز در استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و خراسان رضوی و خراسان شمالی و خراسان جنوبی خبر داد و خواستار صرفه‌جویی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز راهبری گاز کشور تصریح کرد: اکنون شبکه گاز بعضی شهرها در استان‌های گلستان، مازندران، گیلان و خراسان رضوی و خراسان شمالی و خراسان جنوبی شرایط بحرانی دارند و نیاز به صرفه‌جویی و دقت لازم است