یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان مرکز خراسان شمالی از کشف کارگاه تولید روغن خوراکی غیربهداشتی و تقلبی در بجنورد و اعلام جرم علیه گردانندگان و عوامل آن خبر داد.

وب‌گاه فرارو

اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 25 دی ماه منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 25 دی ماه منتشر شد. اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 25 دی ماه منتشر شد. در این گزارش اخرین فعالیت مدارس در روز دوشنبه منتشر خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل موسسه راوینو گفت: مرکز راوی فیلم، با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات حرفه‌ای برای نمایش فیلم‌های سینمایی اقدام به اکران در مناطق محروم می‌کند.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در اکثر مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد: بیشینه بارش برف امروز در جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و البرز مرکزی خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام،‌خوزستان،‌چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران،‌گیلان، مازندران،‌گلستان و بخش‌هایی از خراسان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در شمال غرب،‌غرب، شمال شرق، مرکز و فردا در مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از بارش باران،‌برف و کولاک برف در 23 استان و کاهش دما طی آخر هفته در در شمال غرب و سواحل دریای خزر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش باران،‌برف و کولاک برف در 23 استان و کاهش دما طی آخر هفته در در شمال غرب و سواحل دریای خزر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام شرکت آب و فاضلاب استان تهران، آن‌دسته از مشترکان تهرانی که در مصرف آب صرفه‌جویی کنند، مشمول پاداش خوش‌مصرفی خواهند شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام کرد: مشترکان تهرانی که در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و مصرف خود را مدیریت کنند، مشمول پاداش خوش‌مصرفی خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اعلام کرد یک کوهنورد به دلیل سرمازدگی در ارتفاعات دارآباد جان خود را از دست داد.

وب‌گاه الف

شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام‌کرد: مشترکان تهرانی که در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و مصرف خود را مدیریت کنند، مشمول پاداش خوش‌مصرفی خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی از موافقت الحاق 100 هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای تکالیف نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت آب و فاضلاب استان تهران از اعطا پاداش خوش مصرفی به مشترکان تهرانی که در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و مصرف خود را مدیریت کنند، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از 26 نماینده ردصلاحیت شده مجلس فعلی، 12 نماینده سابقه حضور در ادوار گذشته پارلمان را دارند و برخی از آنها به دلیل عدم التزام به اسلام، نظام و قانون اساسی ردصلاحیت شده اند.