یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تعداد فرصت‌های شغلی از تعداد افراد بیکار در کشور بیشتر است.

وب‌گاه گسترش

کمبود بارش ها سبب شد تا وضعیت آب سدها از شرایط مطلوب خارج شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل با رشد بیش از 14 هزار واحدی توانست از محدوده حمایتی خود کمی فاصله بگیرد و در مسیر صعودی قرار بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک زمین لرزه عصر امروز شهری از توابع شهرستان آران و بیدگل را لرزانده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت صمت با ارسال بخشنامه‌ای به مدیران‌کل صمت استان‌ها دستور تعجیل در برگزاری انتخابات اتاق های اصناف را داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداران تلفنی خبر داد و گفت: این دومین باند کلاهبرداری تلفنی از همراهان بیمار است که طی ماه اخیر شناسایی و متلاشی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر صمت گفت: تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس دلیلی برای تعویق برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف کشور نیست و دیگر بهانه‌هایی مبنی بر اینکه انتخابات در اصناف به تعویق افتاده است یا می‌خواهد به تعویق بیفتد، جایگاهی ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا شاه میرزایی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال بخشنامه‌ای به مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استانی‌های مختلف کشور با اشاره به تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس شورای اسلامی، دستور تعجیل در برگزاری این انتخابات را داد. در این نامه اشاره شده است: برای عده‌ای سوتفاهم ایجاد شده است که احتمالا انتخابات اصناف تا زمان تصویب نهایی...

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر صمت گفت: تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس دلیلی برای تعویق برگزاری انتخابات اتاق های اصناف کشور نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،؛ نخستین همایش ملی گفت و گوی نخبگان، با شعار «خیزش ملی برای حل مسائل کشور»، دوشنبه 18 دی 1402، در سالن همایش‌های وزارت کشور با حضور هیئت‌های اندیشه ورز استانی برگزار شد. این همایش، افتتاحیه طرح ملی گفت و گوی نخبگان و حاصل همکاری وزارت کشور، بنیاد ملی نخبگان و خانه اندیشه ورزان در شناسایی و فعال سازی ظرفیت هیئت‌های اندیشه ورز استانی بود. روح‌الله دهقانی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید 25 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران طی دی ماه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدیر از حضور و حمایت مردم ایران از فلسطین اعلام کرد که تظاهرات جمعه‌های خشم روز جمعه 22 دی ماه در استان‌های خراسان شمالی، یزد، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و سمنان، برگزار خواهد شد. متن اطلاعیه دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به این شرح است: «توحش و بربریتِ رژیم اشغالگر قدس با حکم تنفیذ آمریکا و تمامی دولت‌های غربی...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وظیفه گفت: با توجه به کاهش بارندگی نسبت به دوره نرمال و خشکسالی برفی، کشاورزان مدیریت آبی را در دستور کار قرار دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خیلی از خانم‌ها به دلیل قاعدگی ماهانه و وضعیت فیزیولوژیکی که دارند، می‌ترسند و تصور می‌کنند اگر خون بدهند، بیمار و ضعیف می‌شوند، دچار کم خونی و افت فشار می‌شوند.