سه‌شنبه 8 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا با معرفی برترین ها در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان به دلیل آلودگی هوا ساعت کاری ادارات فردا (سه شنبه) با 2 ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس گزارش حاضران، در حیاط بیمارستان قلب تهران همراه‌های بیماران آب پاشیده شد. همان کسانی که به دلیل نبود مکانی برای استراحت و اسکان در حیاط بیمارستان نشسته بودند. گفته می‌شود که همراهان را حتی از نمازخانه بیمارستان نیز بیرون کردند و گفته شده که «اینجا جای عبادت است، نه استراحت

وب‌گاه فرارو

بر اساس گزارش حاضران، در حیاط بیمارستان قلب تهران همراه‌های بیماران آب پاشیده شد. همان کسانی که به دلیل نبود مکانی برای استراحت و اسکان در حیاط بیمارستان نشسته بودند. گفته می‌شود که همراهان را حتی از نمازخانه بیمارستان نیز بیرون کردند و گفته شده که «اینجا جای عبادت است، نه استراحت.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با اختصاص اراضی مازاد وزارت علوم به میزان 378 هکتار اقدام به ساخت 26 هزار واحد مسکونی در قالب طرح توسعه افقی شهر‌ها کرده ایم.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز گردوخاک گسترده به برخی شهرهای استان مازندران و گلستان نفوذ کرد و شعاع دید افقی را در برخی مناطق به 300 متر کاهش داد.

خبرگزاری مهر

خرید تضمینی گندم در کشور به 10 میلیون و 300 هزار تن رسیده است که استانهای خوزستان، کردستان و فارس پیشتاز در تحویل گندم هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زائرانی که در دهه پایانی ماه صفر به زیارت امام رضا (ع) می‌روند، 105 موکب از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه برپا و امکان اسکان 60 هزار نفر فراهم است.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس گزارش حاضران، در حیاط بیمارستان قلب تهران همراهان بیماران آب پاشیده شد. همان کسانی که به دلیل نبود مکانی برای استراحت و اسکان در حیاط بیمارستان نشسته بودند. گفته می‌شود که همراهان را حتی از نمازخانه بیمارستان نیز بیرون کردند و گفته شده که «اینجا جای عبادت است، نه استراحت.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

7 استان پیشتاز خرید گندم، مجموعاً 6 میلیون و400 هزار تُن، معادل بیش از 62 درصد گندم‌های خریداری شده را به خود اختصاص داده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: بر اساس گزارش حاضران، در حیاط بیمارستان قلب تهران همراه‌های بیماران آب پاشیده شد. همان کسانی که به دلیل نبود مکانی برای استراحت و اسکان در حیاط بیمارستان نشسته بودند. گفته می‌شود که همراهان را حتی از نمازخانه بیمارستان نیز بیرون کردند و گفته شده که «اینجا جای عبادت است، نه استراحت.»

خبرگزاری تسنیم

با خرید 10 میلیون و 300 هزار تُن گندم داخلی و رشد 44 درصدی خرید این محصول نسبت به سال گذشته، رده‌بندی 31 استان کشور به ترتیب سهم هر یک از آن‌ها در کل خرید گندم از کشاورزان در سال جاری اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام هواشناسی کشور، امروز دما در سواحل دریای خزر، اردبیل مناطقی از شمال شرق و شمال غرب کشور 4 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد همچنین وقوع رگبار و رعد و برق در غالب نقاط کشور خبر داد.