دوشنبه 7 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ اعلام کرد: وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و احتمال تگرگ امروز (22 شهریورماه) در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، نیمه غربی مازندران و ارتفاعات در جنوب غرب کرمان، هرمزگان و جنوب و شرق فارس، پنج‌شنبه (23 شهریورماه) در گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق در 9 استان و وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در نواحی مستعد خیزش یا نفوذ گرد و خاک در نقاط مختلف کشورهشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق در 9 استان و وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در نواحی مستعد خیزش یا نفوذ گرد و خاک در نقاط مختلف کشورهشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق در 9 استان و وزش باد نسبتا شدید تا شدید هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هشدار هواشناسی به 9 استان درباره وزش باد شدید و گرد و خاک هشدار داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: شرایط جوی استان‌های شمالی تا روز جمعه بارانی است که در برخی ساعت‌ها بارش‌ها شدت می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی فیروزه گفت: از سال 1400 تا 5 ماهه ابتدای سال‌جاری بالغ بر 56 هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در استان خراسان شمالی پرداخت شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای ملی زعفران گفت: اجرای پروژه شناسنامه‌دار کردن زعفران برای آینده این محصول استراتژیک، حمایت از کشاورزان و داشتن آمار دقیق تولید حائز اهمیت است.

وب‌گاه گسترش

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، به عنوان بازوی اجرایی وزارت صمت در توسعه معدن و صنایع معدنی، مسیر تازه ای پیش روی این بخش در حوزه دانش، گشوده که همراستا با جهت گیری های کلان دولت است. سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، به عنوان بازوی اجرایی وزارت صمت در توسعه معدن و صنایع معدنی، مسیر تازه ای پیش روی این بخش در حوزه دانش، گشوده که هم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس علام سازمان هواشناسی، پنجشنبه در شمال غرب کشور رگبار پراکنده و در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان ابرناکی و بارش باران رخ می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و رعد و برق در نقاط مختلف کشور و کاهش دما در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی طی امروز و فردا در سواحل شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - «قاسم باغچقی» از جودوکاران توانمند خراسان شمالی است که حدود یکماه پیش به دلایل نامعلومی از فهرست نفرات اعزامی به هانگژو حذف شد، با پیگیری مسوولان استانی دوباره به کاروان ورزشی بازی های آسیایی بازگشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی افزایش آلودگی هوا، سه شنبه 21 شهریور ماه، شروع کار کلیه‌ی ادارات و دستگاه های اجرایی خراسان شمالی با دو ساعت تاخیر همراه خواهد بود.