پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

سعید آجورلو در تحلیلی پیرامون انتخابات 15 تیر با رویکرد جامعه شناسی سیاسی از دو نوع استان اکثریتی و قطبی بر اساس آرای نامزدها نام برده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در برخی مناطق گیلان، اردبیل، غرب مازندران، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی در تهران و سمنان رگبار باران رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می شود. این وضعیت فردا دوشنبه در برخی نقاط شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان...

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور و وقوع رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و مواج بودن دریاها در نقاط مختلف کشور از امروز تا آخر هفته خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه 11 و 12 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 47 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال 1403 از 17 تیر آغاز شده است و ساعت 24 امروز یکشنبه 24 تیر به پایان می‌رسد. مشاهده یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی منحصراً به صورت اینترنتی انجام می‌شود و در این خصوص به مکاتبات داوطلبان، ترتیب اثر داده نخواهد شد. مشاهده یا ویرایش اطلاعات...

خبرگزاری مهر

شرایط و ضوابط، تاریخ، نحوه ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال 1403 اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های محلی در 12 استان طی امروز و فردا از احتمال سیلاب و خسارت به کشاورزان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در 2 روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شرایط برای رشد ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد در جنوب شرق فارس، ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات هرمزگان فراهم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هشدار کارشناسان محیط‌زیستی به وقوع پیوست؛ سیل این‌بار خراسان رضوی و خراسان شمالی را در تابستان غافلگیر کرد. بر اساس آخرین گزارش‌ها، تاکنون حدود 1795 نفر در این سیل آسیب‌دیده و مصدوم شده‌اند که در میان آنها بیش از 120 گردشگر هم به چشم می‌خورند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: طی امشب و فردا نواحی شرقی کشور بارانی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: طی امشب و فردا نواحی شرقی کشور بارانی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: طی امشب و فردا نواحی شرقی کشور بارانی خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

اولین جلسه شورای سیاست گذاری خانه‌های هلال با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر در خصوص اتخاذ تصمیماتی با قابلیت در سطح استان‌ها و در راستای تحقق توسعه کمی و کیفی خانه‌های هلال تشکیل شد.