پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص آتش سوزی در استان‌های مختلف کشور گفت: در روز 13 شهریورماه 1403 در استان خراسان شمالی، آتش سوزی در منطقه گلیل شهرستان شیروان واقع در مرز ایران و ترکمنستان به وقوع پیوسته است که با اعزام ریز پرنده ابعاد حادثه مورد بررسی قرار گرفت و پس از گسیل نیرو‌های مردمی و منابع طبیعی شامل 115 نفر عملیات اطفای...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: 8 هزار و862 زائر رضوی برای شرکت در عزاداری 28 صفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گزارشی جزییات عملیات اطفای حریق در استان‌های مختلف کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر ستاد سفر از ازدحام مسافر در استان‌های خراسان رضوی، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل و همدان خبر داد و «بازرگان» را شلوغ‌ترین مرز خروجی کشور اعلام کرد و گفت: ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی و حتی مدارس تجهیزشده در بیش از 10 استان به مرز اشباع رسیده است و مردم بدون رزرو قطعی اقامتگاه به هیچ‌وجه مسافرت نروند.

وب‌گاه فرارو

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همچنین به ورود 30 هزار نفر از اتباع پاکستان برای سفر به مشهد اشاره کرد و افزود: متناسب با پیش‌بینی انجام‌شده برای حضور اتباع خارجی در روز شهادت امام رضا (ع) محل‌هایی برای خدمات‌رسانی به آن‌ها آماده شده است. همچنین از مرز‌های ایلام و کردستان تعدادی از اتباع عراقی برای سفر به مشهد و شمال کشور وارد شده‌اند که مشکلی برای اقامت آن‌ها وجود دارد، چون معمولا...

خبرگزاری تسنیم

سازمان حج و زیارت اطلاعیه‌ای درباره نحوه ثبت‌نام و تشرف عمره مفرده در سال جاری منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان حج و زیارت درباره نحوه ثبت‌نام و تشرف عمره مفرده 1403 اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان حج و زیارت درباره نحوه ثبت‌نام و تشرف عمره مفرده 1403 اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه الف

سازمان حج و زیارت درباره نحوه ثبت‌نام و تشرف عمره مفرده 1403 اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام عمره مفرده برای بازه زمانی پاییز 1403 از شنبه 17 شهریور آغاز می‌شود. سید عباس حسینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: میانگین پرداخت زائران 45 میلیون تومان است و رقم دقیق پس از ثبت نام زائران در کاروان ها اعلام می شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

سازمان حج و زیارت درباره نحوه ثبت‌نام و تشرف عمره مفرده 1403 اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امکاناتی که سپاه در اختیار دارد متعلق به مردم است و برای رفاه حال این مردم استفاده می‌شود و علاقه‌مندیم مردم از تسهیلات سپاه به‌مفهوم واقعی آن استفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه از خدمت رسانی چهار سپاه استانی به زائران پیاده امام رضا (ع) خبر داد و گفت که علاقمند هستیم تا مردم از تسهیلات سپاه به مفهوم واقعی آن استفاده کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای سپاه دست به دست هم داده اند تا به زائران رضوی خدمات دهند و این مشارکت را افتخار بزرگی می داند.