جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجری طرح خودکفایی گندم وزارت جهادکشاورزی گفت: خرید تضمینی گندم 13 درصد افزایش یافت. مجری طرح خودکفایی گندم وزارت جهادکشاورزی گفت: خرید تضمینی گندم 13 درصد افزایش یافت. به گزارش عرشه آنلاین؛ مجری طرح خودکفایی گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: براساس آخرین گزارش سامانه شرکت بازرگانی دولتی (سیفا)، تا ساعت هفت صبح امروز (شنبه، 24 تیر ماه) هفت میلیون و 240 هزار تن گندم از کشاورزان به ارزش 127...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بشیر حاجی بیگی، با اشاره به رشد شاخص اهدای مستمر خون در کشور، گفت: این شاخص هم اکنون در کشور بیش از 55 درصد است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است و استان‌های سمنان و یزد با نزدیک به 66 درصد و قم با بیش از 64 درصد بالاترین شاخص اهدای مستمر را ثبت کرده اند. وی با تاکید بر اهمیت جوان سازی جمعیت اهدا کنندگان خون با توجه به سالمندی جمعیت و...

خبرگزاری مهر

خرید تضمینی گندم تا صبح امروز از مرز 7 میلیون تن گذشت.

وب‌گاه فرارو

طی فردا و پس‌فردا اردبیل با کمینه 13 و 14 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 48 و 46 دمای درجه سانتیگراد، خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه 13 و 14 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 48 و 46 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود. امروز در خراسان رضوی، شرق خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های مازندران، البرز، تهران و فردا یکشنبه در ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل و شرق تهران رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است. طی 5 روز آینده در نوار شرقی کشور،...

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی امروز (شنبه، 23 تیرماه) برای شمال خراسان رضوی، شرق خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های مازندران، البرز و تهران رگبار پراکنده باران پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی، ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی دیزین و گچسر و حدفاصل وینه تا بیلقان و محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های پل دلیچایی و شهر دماوند و همچنین محور قدیم بومهن - تهران محدوده پیچ‌های جاجرود سنگین است. تردد در محور هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت...

وب‌گاه فرارو

در هفته گذشته استان خوزستان با 5 زمین‌لرزه و استان کرمان با 5 زلزله لرزیدند، ضمن آنکه دو زلزله 3.3 و 3 در استان سیستان‌و‌بلوچستان به ثبت رسید.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی اعلام کرد که امروز و فردا اهالی استان تهران و استانهای شمالی کشور شاهد رگبار پراکنده خواهند بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئوی جدید از شدت سیل در خراسان‌شمالی را | ببینید سیل و آبگرفتگی در روستای نظر علی شیروان استان خراسان شمالی باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم منطقه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی جو آرام و پایدار تا 5 روز آینده در اکثر مناطق کشور از رگبار پراکنده طی امروز و فردا در 7 استان از جمله تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی جو آرام و پایدار تا 5 روز آینده در اکثر مناطق کشور از رگبار پراکنده طی امروز و فردا در 7 استان از جمله تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی از مناطق کشور بارانی می‌شوند.