پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه امکاناتی که سپاه در اختیار دارد متعلق به مردم و برای رفاه حال آنان است؛ ما از هیچ کمکی مضایقه نمی‌کنیم و علاقمندیم مردم از تسهیلات سپاه به مفهوم واقعی استفاده کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با توجه به حجم تقاضا برای سفر در آخرین تعطیلات بلند تابستان 1403 به مسافران توصیه کرد حتما پیش از حرکت به سمت مقصد، اقامتگاه مورد نظر را رزرو کنند، چرا که ظرفیت اقامتگاه‌ها در برخی شهر‌های استان‌های شمالی، شمال غرب و غرب ایران و استان‌های در مسیر مشهد تقریبا تا 90 درصد تکمیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پروژه انسداد مرزهای شرقی کشور در حال پیگیری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پروژه انسداد مرزهای شرقی کشور در حال پیگیری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اواخر تیرماه امسال، تصویری از نمرات امتحان نهایی دانش آموزان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد بالاترین میانگین نمرات نهایی مربوط به استان یزد و پایین‌ترین مربوط به سیستان‌وبلوچستان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: سامانه مدیریت زلزله و هشدار سریع امسال یعنی اوایل زمستان افتتاح می‌شود بطوریکه حدود 12 ثانیه قبل از زلزله پیامک هشدار ارسال شده تا اقداماتی انجام شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از کلاهبرداری سایبری مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان با ترفند ارسال پیامک حاوی لینک بدافزار خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

علی اصغر مجرد، سرعتی زن ملی پوش ایران اولین خرید تیم تازه وارد شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از بهره‌برداری 1004 پروژه حوزه آب و خاک به ارزش یک هزار و 575 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس موسسه تحقیقات جمعیتی کشور درباره پیش‌بینی خوشبینانه و بدبینانه جمعیت ایران تا سال 1403 گفت: در بدبینانه‌ترین سناریو یعنی کاهش میزان باروری کل تا 1.3 فرزند، جمعیت در حدود 90 میلیون و 220 هزار نفر و در خوش‌بینانه‌ترین حالت، یعنی افزایش میزان باروری کل تا 2.5 فرزند، جمعیت در حدود 102 میلیون و 189 هزار نفر پیش‌بینی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس موسسه تحقیقات جمعیتی کشور گفت: شواهد آماری نشان می‌دهد تولد فرزند سوم، چهارم و فرزند پنجم و بیشتر در سال 1402 نسبت به دو سال اخیر افزایش نسبی داشته است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیتی کشور ضمن تحلیل وضعیت میزان موالید و نرخ باروری در کشور طی سنوات گذشته، گفت: «شواهد آماری نشان می‌دهد تولد فرزند سوم، چهارم و فرزند پنجم و بیشتر در سال 1402 نسبت به دو سال اخیر افزایش نسبی داشته که یکی از علل آن، اجرای مشوق‌های متعدد درنظر گرفته شده است، با وجود این، اما در سال‌های 1401 و 1402 نرخ باروری در حدود 1.6 تثبیت شده و تمام استان‌ها کاهش میزان باروری...

خبرگزاری مهر

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اولویت شهید رئیسی اتمام پروژه‌های راکد بود، گفت: برکات دولت شهید رئیسی در سراسر کشور مشهود است، آقای پزشکیان هم پروژه‌های ناتمام را در اولویت قرار دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یوزپلنگ گربه‌سانی در خطر انقراض است و در چند سال اخیر اقدامات زیادی برای حفاظت از آن انجام شده، در این راستا برای نخستین بار سند فرابخشی یوزپلنگ در شورای عالی محیط‌زیست تصویب و برای اجرای آن تصمیم بر تامین بودجه‌ای به میزان 130 میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه گرفته شد.

وب‌گاه الف

معاون سازمان راهداری گفت: با افزایش سفرها به سمت مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر، پیش‌بینی می‌شود میانگین تردد بین استانی به روزانه حدود 3.2 میلیون برسد.