جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه عرشه آنلاین

اهواز با با بیشینه هوایی 51 درجه سانتیگراد، گرم‌ترین مرکز استان طی 24 ساعت آینده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار باران و وزش باد شدید برای برخی نقاط کشور خبر داد. صادق ضیاییان درباره شرایط جوی امروز، پنج‌شنبه، 21 تیر ماه گفت: در برخی مناطق شمال‌غرب، ارتفاعات رشته کوه البرز به ویژه در مازندران، سمنان، برخی مناطق...

خبرگزاری تسنیم

داور و قاری کشورمان به مسابقات بین‌المللی قرآن کشور روسیه طی اوایل مرداد ماه امسال اعزام می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دور دوم این انتخابات با توجه به حضور یک گزینه با حامیان اصلاحطلب و یک گزینه اصولگرا از جبهه پایداری عملاً دوقطبی کاملی را شکل داد. با توجه به خاستگاه دو کاندیدای باقیمانده در انتخابات، از هر جهت و همه‌جوره دو سوی رقابت با هم تفاوت داشتند؛ تفاوتی چشمگیر از نوع نگاه به مسائل فرهنگی و اجتماعی تا نحوه تعامل با کشورهای مختلف جهان و حتی اهداف و تصویرشان از نقش ایران در فضای بینالملل و آینده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های اول تا سوم، بیست و پنجم هر ماه تعیین شده است. خانواری که جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار می‌گیرند، مبلغ یارانه نقدی سی‌ام هر ماه به دست‌شان می‌رسد. طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های اول تا سوم، بیست و پنجم هر ماه تعیین شده است. خانواری که جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار می‌گیرند، مبلغ یارانه...

وب‌گاه مشرق نیوز

900 دستگاه خودروی امدادی به ناوگان هلال احمر با حضور محمد مخبر، در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی ره الحاق شد.

خبرگزاری مهر

بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی امروز برخی از مناطق کشور با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد و تهران با احتمال گرد و خاک رو به رو خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار باران و وزش باد شدید برای برخی نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اهواز با با بیشینه هوایی 51 درجه سانتیگراد، گرم‌ترین مرکز استان طی 24 ساعت آینده است.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار باران و وزش باد شدید برای برخی نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان مشارکت مردم استان هرمزگان که در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری 52/9 درصد بوده، در مرحله اول 57 درصد و در سال 1400 میزان مشارکت 58/70 درصد بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امشب پنجشنبه در برخی نقاط استان‌های مازندران و اردبیل، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، سمنان، گلستان، کرمان، شمال هرمزگان رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: تهران و نواحی استان‌های البرز و سمنان شاهد وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران خواهند بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از آمادگی نیروهای این جمعیت برای امدادرسانی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتشار اخباری در خصوص انتشار بیماری جذام در ایران باعث وحشت بسیاری از افراد شده به گونه‌ای که این روزها یکی از سوژه‌های داغ موتوی جستجوی گوگل در کشور به جذام اختصاص یافت. اما آیا ابتلا به جذام به این راحتی است؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشترکان اداری در صورت خودداری از همکاری، علاوه بر قطع برق به استانداری تهران نیز معرفی خواهند شد.