جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

کارشناس مسئول پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت بجنورد گفت: «پشه آئدس با سایر پشه‌های موجود در دنیا یک‌سری تفاوت دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، زمان فعالیتشان است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان امور اراضی کشور، رضا افلاطونی در پنجاه و پنجمین نشست قرارگاه مرکزی صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی بیان کرد: تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است و باید آیین‌نامه نصاب در این مورد رعایت شود، ضمن این که واحد‌های صنعتی باید فقط در شهرک‌های صنعتی احداث شود. وی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 16 استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 39 درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هیات‌های استانی مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم در سال 1402 از 267 مرکز آموزش عالی علمی کاربردی بازدید کردند. در سال 1402 بیش از 50 درصد از 527 مرکز آموزش عالی علمی کاربردی مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفت. مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف تعداد بازدید‌های هیات‌های استانی را منتشر کرد. بر همین اساس هیات‌های استانی فارس، سمنان،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با ورود موج گرمای شدید به ژاپن در فصلی «بارانی»، 6 نفر در توکیو به دلیل مشکلات مربوط به افزایش دما جان باختند و این در حالی است که مقامات و نهادهای بهداشتی به طور بی‌وقفه در حال صدور هشدار به شهروندان هستند!

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان مشارکت در برخی استان های کشور در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری چهاردهم نسبت به انتخابات سال 1400 روند ریزشی داشته است.

خبرگزاری مهر

بیش از 50 درصد از 527 مرکز آموزش عالی علمی کاربردی در سال 1402 توسط هیات‌های استانی مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز سه‌شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، ارتفاعات غرب کرمان، شرق فارس و شمال هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. فردا برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز...

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 15 و 16 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 50 و 51 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه تابناک

روزهای پنجشنبه و جمعه در شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و خراسان شمالی افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده است.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای 6 استان از جمله تهران اعلام کرد: فردا در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار و وزش باد شدید روی می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای 6 استان از جمله تهران اعلام کرد: فردا در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار و وزش باد شدید روی می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

روزهای پنجشنبه و جمعه در شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و خراسان شمالی افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در محدوده بزرگراه‌های نواب قبل از پل نهم دی، انتهای تونل توحید به شمال و خیابان آزادی نیز شاهد ترافیک و آغاز ترددها در این مقاطع هستیم.