جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم خراسان شمالی از آغازین ساعات رای گیری، پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که فقط چند ساعت به آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده است، آخرین نتایج نظرسنجی‌ها از رقابت نزدیک مسعود پزشکیان و سعید جلیلی حکایت دارد. خبرآنلاین نوشت: - با نزدیک شدن به پایان مهلت قانونی تبلیغات، حجم خبرهای مرتبط با دو نامزد حاضر در مرحله دوم انتخابات طی روز چهارشنبه 13 تیر بسیار زیاد بود و با فرا رسیدن پنج‌شنبه 14 تیر و آغاز منع قانونی...

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایطی که فقط چند ساعت به آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده است، آخرین نتایج نظرسنجی‌ها از رقابت نزدیک مسعود پزشکیان و سعید جلیلی حکایت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی که از فردا (15 تیرماه) آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه (17 تیرماه) ادامه دارد خبر داده و در همین راستا نسبت به عدم اتراق و برپا کردن چادرهای مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی در ساعات بعدازظهر توصیه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور از فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی که از فردا (15 تیرماه) آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه (17 تیرماه) ادامه دارد خبر داده و در همین راستا نسبت به عدم اتراق و برپا کردن چادرهای مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی در ساعات بعدازظهر توصیه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان مشارکت استان‌ها در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم نسبت به دور قبل کاهش محسوس داشته است.

خبرگزاری مهر

نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 تیر در 408 شهر کشور برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در دور اول انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، پزشکیان در سه استان ترک زبان و البته خراسان شمالی در صدر کسب آراء قرار گرفت، سعید جلیلی اما که برخواسته از خطه خراسان است تنها در دو استان حائز کسب اکثریت آراء شد. قالیباف در هر 6 استان از این دو کاندیدا عقب ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

با حکم دکتر روح‌الامینی روسای ستادهای ملی و استانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی منصوب شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خراسان شمالی _خبرنگار دنیای اقتصاد _ رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی از آمادگی شعب اخذ رای در استان با همان موقعیت و ساختار قبلی برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در سه ماهه سال جاری در شهر تهران بالغ بر 21 هزار وسیله نقلیه که تخلفات حادثه‌ساز داشته‌اند، اعمال قانون شده‌اند.