جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی به شرح زیر است؛ توصیف سامانه: افزایش ورزش باد و ارتفاع موج زمان پایان: اواخر وقت دوشنبه 1403/04/18 نوع مخاطره: افزایش بیشینه سرعت وزش باد در محدوده 24 نات و افزایش بیشینه ارتفاع امواج تا 1.5 متر در مناطق ساحلی و فراساحل. منطقه اثر: یکشنبه 1403/04/17 و دوشنبه 1403/04/18: مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از رگبار، رعدوبرق، وزش باد و گردوخاک و نیز مواج بودن دریاهای جنوب خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه 13 و 14 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 47 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (یکشنبه، 17 تیر) در اغلب مناطق کشور رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دمای هوای اهواز به 51 درجه سانتی‌گراد طی پنج روز آینده و تداوم بارش‌ها در مناطق مستعد کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 12 استان از افزایش وزش باد و ارتفاع امواج در سواحل جنوبی کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی برای 12 استان کشور هشدار فعالیت سامانه بارشی صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 12 استان از افزایش وزش باد و ارتفاع امواج در سواحل جنوبی کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 1403، میزان کل آرای اخذ شده و آرای 2 کاندیدای ریاست‌جمهوری در دور دوم انتخابات به‌تفکیک استانی اعلام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیویی عجیب از لحظه سیلاب تابستانی در هوای آفتابی در روستای گزنه در نزدیکی دماوند که در شبکه‌های همه را متعجب کرد. به گزارش عرشه آنلاین، ویدیویی عجیب از لحظه سیلاب تابستانی در هوای آفتابی در روستای گزنه در نزدیکی دماوند که در شبکه‌های همه را متعجب کرد./ برترینها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خراسان شمالی _خبرنگار دنیای اقتصاد _ رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی گفت: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در خراسان‌شمالی نیز همانند گذشته در سلامت و امنیت کامل و با مشارکت 53.47 درصدی مردم برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رگبار و وزش باد شدید در 11 استان از افزایش دمای هوا در تهران و اهواز به‌ترتیب به 38 و 50 درجه طی امروز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 1403، میزان کل آرای اخذ شده و آرای 2 کاندیدای ریاست‌جمهوری در دور دوم انتخابات به تفکیک استانی اعلام می‌شود. نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 1403، میزان کل آرای اخذ شده و آرای 2 کاندیدای ریاست‌جمهوری در دور دوم انتخابات به تفکیک استانی اعلام می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برای تعیین رئیس دولت چهاردهم که طبق روال همیشگی قرار بود...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رگبار و وزش باد شدید در 11 استان از افزایش دما هوا در تهران و اهوازه به ترتیب به 38 و 50 درجه طی امروز خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری چهاردهم حواشی را به همراه داشت از پیرزن های صد ساله تا کودکان خردسال آمدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در صورت تخریب جنگل‌ها و منابع طبیعی در ایران، چشم‌انداز بیابانی شدن ایران بسیار نزدیک است. پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای نامناسب و تصمیمات مهندسی باعث تخریب چشمگیر جنگل‌ها برای ساخت سازه‌هایی مانند سدها و جاده‌ها شده است.