جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 6 نفر از هموطنان در مناطق رودبار، سوادکوه و کلیبر به دلیل وقوع سیل جان خود را از دست دادند و یک نفر در منطقه سوادکوه مفقود شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌نتایج انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به تفکیک استان‌ها به شرح زیر است. نتیجه رسمی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم که توسط سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد و انتخابات به دور دوم رفت. میزان مشارکت در دور اول انتخابات ریاست جمهوری، 39/96 درصد و میزان آرای باطله 4.3 درصد اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از کشته و مفقود شدن 7 نفر در سیل روزهای اخیر کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش باران را شاهد هستیم.

وب‌گاه فرارو

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی 24 ساعت آینده در استان تهران شاهد رگبار و رعدو برق خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

براساس اعلام ستاد انتخابات استان خراسان شمالی از میانحدود 305 هزار رأی مأخوذه، مسعود پزشکیان با 115697 رأی پیشتاز است.

وب‌گاه الف

مرکز مدیریت راه‌ها از ترافیک سنگین در محور هراز، آزادراه پردیس - تهران و آزادراه قزوین - کرج در صبح روز شنبه (نهم تیرماه) خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به بهرمندی بیش از 2 هزار نفر متأثر از سیل و آبگرفتی از خدمات امدادی از به ثبت رسیدن 117 عملیات امداد و نجات در 12 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های شریانی و غیرشریانی روز شنبه (نهم تیرماه) را اعلام کرد که حاکی از ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده کلرد، ترافیک سنگین در آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرود و تردد روان در محور‌های چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت...

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راه‌ها از ترافیک سنگین در محور هراز، آزادراه پردیس - تهران و آزادراه قزوین - کرج در صبح روز شنبه (نهم تیرماه) خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طی 24 ساعت آینده در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، برخی مناطق استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد. یکشنبه و دوشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمودی با اعلام این خبر گفت: از تاریخ یکم تا نهم تیر ماه 1403، نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران در 117 عملیات امداد و نجات به 2 هزار و 139 نفر امدادرسانی کردند. وی افزود: نجات گران هلال احمر 217 متأثر از سیلاب را...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی 24 ساعت آینده در مناطق شمالی، شمال غرب و همچنین ارتفاعات البرز، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 12 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 48 و 49 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.