جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش ابر گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در برخی استان‌های کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس سازمان هواشناسی با پیش‌بینی افزایش ابر، رگبار باران و رعدوبرق در نیمه شمالی کشور از وزش باد شدید در 5 روز آینده در شمال‌شرق، شرق، جنوب‌شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان امدادونجات از انجام104 مورد عملیات سیل و آبگرفتگی به دلیل وقوع این حادثه در 12 استان، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت رهبر انقلاب پویشی برای افزایش مشارکت در انتخابات راه‌اندازی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های رگباری در 3 روز آینده در جنوب کشور نسبت به وقوع سیلاب در نیمه شمالی ایران هشدار داد و گفت: بارش‌ها حداقل در 10 استان کشور تداوم خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های رگباری در 3 روز آینده در جنوب کشور نسبت به وقوع سیلاب در نیمه شمالی ایران هشدار داد و گفت: بارش‌ها حداقل در 10 استان کشور تداوم خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

قرارگاه فرهنگی سنگر کتاب «آقای رئیس جمهور» را با هدف آشنا کردن کودکان و نوجوانان با شخصیت شهید خدمت، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به سیل و آبگرفتگی در 12 استان، از امدادرسانی به 1070 نفر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارزش اجاره 25 میلیونی در استان تهران امسال به حداکثر 32 میلیون و 750 هزار تومان می‌رسد. سقف اجاره‌بها مسکن در استان‌های مختلف با مترومعیار متفاوتی محاسبه می‌شود

خبرگزاری تسنیم

همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 180 باب کتابخانه عمومی در کشور به عنوان شعبه اخذ رأی فعالیت خواهند داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به سیل و آبگرفتگی در 12 استان، از امدادرسانی به 1070 نفر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سیل سواد کوه یک نفر مفقود شده است و جسد یک زن کشف شد در سیل سواد کوه یک نفر مفقود شده است و جسد یک زن کشف شد به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران با اشاره به اعلام مفقودی پنج نفر در حادثه سیل اخیر شهرستان سوادکوه گفت: جسد یکی از این مفقودان در مسیر رودخانه تلار در قائمشهر کشف و از آب بیرون کشیده شد و سه نفر از افرادی که گمان می‌شد در سیل مفقود شده‌اند نیز...