جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه تابناک

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از کشف 88 درصد پرونده‌های جرائم سایبری در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت 155 نفر مجرم سایبری دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

خبرگزاری میزان

در سالروز عید سعید غدیر خم و در آستانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، هزاران نفر از مردم استان‌های گیلان، مرکزی، کهگیلویه‌وبویراحمد، خراسان شمالی و خانواده‌های شهدا و خدام آستان مقدس حضرت شاهچراغ فارس، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

جشن «ولایت و اخوت» با حضور هزاران نفر از مردم پنج استان کشور در حسینیه امام خمینی برگزار شد جشن «ولایت و اخوت» با حضور هزاران نفر از مردم پنج استان کشور در حسینیه امام خمینی برگزار شد این مراسم با عنوان جشن «ولایت و اخوت» و با حضور مردم استان‌های گیلان، مرکزی، کهکیلویه‌وبویراحمد، خراسان شمالی و خانواده‌های شهدا و خدام آستان مقدس حضرت شاهچراغ فارس، صبح روز سه‌شنبه با ذکر و مدح امیرالمومنین...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و تگرگ در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور تا شنبه هفته آینده برای کشاورزان 12 استان هشدار سطح نارنجی آسیب به محصولات صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در سالروز عید سعید غدیر خم و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، هزاران نفر از مردم پنج استان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سالروز عید سعید غدیر خم و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، هزاران نفر از مردم پنج استان کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و تگرگ در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه تابناک

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از پیدایش دختر 20 ساله که 6 ماه پیش توسط فردی به گروگان گرفته شده بود خبر داد.

وب‌گاه الف

سخنرانی مهم رهبر انقلاب در روز عید غدیر به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از خانواده‌های شهدا در بیانیه با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، از محمدباقر قالیباف در این دوره از انتخابات اعلام حمایت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 12 استان، افزایش ارتفاع امواج تا 3 متر در دریای خزر و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ماموران محل مورد نظر را شناسایی کردند و گروگان بعد از شش ماه زندانی بودن در چنگال این فرد آزاد شد.