جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی آمار مشارکت مردم این استات را 45درصد اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

درحالی که طی سال 1402، نیمی از صاحبان مشاغل که مشمول تبصره 100 شدند، مالیاتشان صفر بوده، برخی کارشناسان پیشنهاد معافیت مالیاتی 70 درصد اصناف را به وزارت اقتصاد مطرح کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

شهدا علی رغم مقید بودنشان به اسلام و جمهوریت حتی یکبار هم در عمرشان رأی ندادند! چون خیلی از آن ها زودتر از شناسنامه هایشان بزرگ شدند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به 12 استان متاثر شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران امدادرسانی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالی که طی سال 1402، نیمی از صاحبان مشاغل که مشمول تبصره 100 شدند، مالیاتشان صفر بوده، برخی کارشناسان پیشنهاد معافیت مالیاتی 70 درصد اصناف را به وزارت اقتصاد مطرح کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

درحالی که طی سال 1402، نیمی از صاحبان مشاغل که مشمول تبصره 100 شدند، مالیاتشان صفر بوده، برخی کارشناسان پیشنهاد معافیت مالیاتی 70 درصد اصناف را به وزارت اقتصاد مطرح کرده اند.

وب‌گاه گسترش

در قانون جهش تولید مسکن، دولت مکلف شد با استفاده از زمین رایگان دولتی و تسهیلات تکلیفی بانک‌ها، برای تولید 4 میلیون واحد مسکونی در یک دوره 4 ساله برنامه‌ریزی کند و نهضت ملی مسکن طرحی بود که دولت سیزدهم برای اجرای این قانون ایجاد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: هشدار هواشناسی برای بارش‌های سیل‌آسا در شهر‌های شمالی کشور صادر شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

کتاب «آقای رئیس جمهور» در آستانه چهلمین روز از شهادت آیت‌الله رئیسی توسط قرارگاه فرهنگی سنگر چاپ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی از یکم تا هشتم تیر 1403 گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر به 12 استان متأثر (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران) امدادرسانی کردند. وی با بیان این که در این مدت زمان، 104 مورد عملیات امدادی انجام...