جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: «هم‌اکنون 12 میلیون نفر در سن ازدواج هستند و سالانه 10 تا 12 درصد افرادی که در سن ازدواج هستند، ازدواج می‌کنند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان نهایی ایران برای مسابقات WorldSkills Lyon 2024 در هفته‌ی آخر اردیبهشت معرفی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان نهایی ایران برای مسابقات WorldSkills Lyon 2024 در هفته‌ی آخر اردیبهشت معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی نحوه پرداخت مطالبات گندمکاران تغییر کرد طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی نحوه پرداخت مطالبات گندمکاران تغییر کرد به گزارش عرشه آنلاین، مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی گفت: امسال نحوه پرداخت‌ها به این شکل است که اطلاعات کشاورزان در سامانه بهره‌وری وارد می‌شود و پس از بررسی‌های لازم و بعد از تحویل گندم به مراکز خرید، اطلاعات به سازمان برنامه و بودجه ارسال می‌شود...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان از تهیه نقشه آمایش ازدواج و طلاق در کشور خبر داد و گفت: 12 میلیون نفر در کشور در سن ازدواج هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ انباری را که در آن بیش از 6000 میلیارد تومان کالای قاچاق دپو شده بود، شناسایی کردند.

وب‌گاه فرارو

رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان وزارت بهداشت با اعلام وقوع چهار مورد مرگ هاری در سال 1403 تا کنون، از مردم خواست از نزدیک شدن به سگ‌های ولگرد و بدون صاحب بپرهیزند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره مبارزه با بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان وزارت بهداشت با بیان این که تمام موارد حیوان گزیدگی باید هاری تلقی شوند، گفت: در گربه و گربه‌سانان از طریق پنجه کشیدن نیز بیماری هاری انتقال می‌یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایران سرزمینی مملو از آثار تاریخی، فرهنگی و اماکن طبیعی است که 26 اثر آن در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: کودک هفت ساله اهل بوشهر امروز (جمعه) در رودخانه روستای «قارلق» بجنورد غرق شد و جان خود را از دست داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی جاجرم از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان خراسان شمالی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله 4.3 ریشتری کرمانشاه را لرزاند. زلزله 4.3 ریشتری کرمانشاه را لرزاند. به گزارش عرشه آنلاین، زلزله‌ای به بزرگی 4.3 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین ازگله در کرمانشاه را لرزاند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین گزارش مرکز آمار از این شاخص به سال گذشته باز می‌گردد. بر اساس این گزارش، نسبت اشتغال در کل کشور به طور میانگین به 37.9 درصد رسیده که نسبت به سال 1401 حدود 0.7 واحد درصد افزایش یافته است. یعنی در سال گذشته، از هر صد نفری که در سن اشتغال قرار داشتند، نزدیک به 38 نفر شاغل بوده‌اند؛ یعنی کمتر از نیمی از آن‌ها موفق به یافتن کار شده‌اند.

خبرگزاری میزان

وزیر کشور برای رفع مشکلات شهرستان تازه تاسیس مانه دستورهای ویژه صادر کرد.