جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور صبح پنج شنبه در سفر به خراسان شمالی از پروژه انتقال پساب بجنورد به کارخانه پتروشیمی خراسان که از مصوبات سفر رئیس جمهور شهید است، بازدید کرد. این پروژه در کمتر از دو سال بیش از 90 درصد پیشرفت دارد و در آینده‌ی نزدیک افتتاح خواهد شد. با انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی، برداشت از 5 چاه متوقف و آب این چاه‌ها برای شرب به بجنورد منتقل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اردبیل جزو جذاب ترین مقاصد گردشگری در فصل تابستان است. در این زمان که شهرهای کویری و جنوب گرمای بالای هوا را تجربه می‌کنند و سفرها در آن مناطق به حداقل می رسد، بسیاری از ایرانی‌ها شمال غرب و به‌ویژه اردبیل را انتخاب می‌کنند تا به مناطق خوش‌آب‌وهوا سفر کرده باشند. همین موضوع هم سبب شده هم در اردبیل و هم در شهرهای اطراف و حتی در مسیر انواع و اقسام امکانات اقامتی و تفریحی برای توریست ها...

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته کارشناسی هواشناسی هفته پیش رو هفته گرمی خواهد بود. به گفته کارشناسی هواشناسی هفته پیش رو هفته گرمی خواهد بود. به گزارش عرشه آنلاین؛ اصغری، کارشناس هواشناسی گفت: هفته پیش رو هفته گرمی خواهد بود؛ احتمال جاری شدن روان آب در شمال شرق کشور وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته کارشناسی هواشناسی هفته پیش رو هفته گرمی خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

از نگاه دبیر انجمن کوراش عنوان قهرمانی آسیا برای تیم ملی کوراش کشورمان دست‌نیافتنی نیست.

وب‌گاه عصر ایران

دختر 22 ساله‌ای که از ارتفاعات شهر شوقان در استان خراسان شمالی سقوط کرده بود، با تلاش تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر نجات یافت.

وب‌گاه الف

آخرین روز از مهلت 5 روزه ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در حال سپری شدن است و امروز تکلیف گمانه زنی‌ها در خصوص حضور یا عدم حضور چهره‌های باقی مانده مشخص خواهد شد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی تا جمعه در 19 استان به مردم توصیه کرد از سفرهای بین‌شهری و اتراق در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی تا جمعه در 19 استان به مردم توصیه کرد از سفرهای بین‌شهری و اتراق در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی در پی فعالیت یک سامانه بارشی در کشور با احتمال رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی: امروز در برخی مناطق آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه‌ها و ارتفاعات گیلان و مازندران، گلستان، خراسان شمالی و فردا دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد.