جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین برای ساخت 26 هزار و 495 واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در سراسر استان سیستان و بلوچستان امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار و جمعی از مسئولان کشوری و استانی واگذار شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت: «افزایش میزان درجه تابش اشعه یو وی در کشور ما چیز جدیدی نیست و هر سال این اتفاق در روزهای گرم سال رخ می‌دهد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت که افزایش میزان درجه تابش اشعه یو وی در کشور ما چیز جدیدی نیست و هر سال این اتفاق در روزهای گرم سال رخ می دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اشعه‌های فرابنفش خورشید در این روزها خطرناک‌تر از قبل هستند و استفاده از ضدآفتاب و عینک آفتابی در این روزها به شدت توصیه می‌شود. اشعه‌های فرابنفش خورشید در این روزها خطرناک‌تر از قبل هستند و استفاده از ضدآفتاب و عینک آفتابی در این روزها به شدت توصیه می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت که افزایش میزان درجه تابش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین برای ساخت 26 هزار و 495 واحد مسکونی ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در سراسر استان سیستان و بلوچستان امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار و جمعی از مسئولان کشوری و استانی واگذار شد.

وب‌گاه الف

یکی از نمایندگان پیشین مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نام‌نویسی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان شمالی از کشف بیش از 50 کیلوگرم تریاک و دستگیری قاچاقچی طی یک عملیات در فاروج خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار خراسان شمالی گفت: 28 هزار واحد مسکن در سطح خراسان شمالی در حال ساخت است.

وب‌گاه الف

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی 14 استان کشور بارش‌های بیشتر از نرمال دریافت کرده‌اند که در بین آن‌ها سیستان و بلوچستان رتبه نخست را دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

میانگین بارش کشور طی فصل جاری منتهی به 8 خرداد، 94.9 میلیمتر و میانگین بارش بلندمدت 57.7 میلیمتر بود بنابراین 64.5 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری دانشجو

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی 14 استان کشور بارش‌های بیشتر از نرمال دریافت کرده‌اند که در بین آن‌ها سیستان و بلوچستان رتبه نخست را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌یک کارشناس هواشناسی در یادداشتی در روزنامه اعتماد، نگاه متفاوتی در مورد نقش سازمان هواشناسی در پیش‌بینی وضعیت جوی روز حادثه بالگرد رییس‌جمهور داشته است. یک کارشناس هواشناسی در یادداشتی که در روزنامه اعتماد نقل قول شده است ، نگاه متفاوتی در مورد نقش سازمان هواشناسی در پیش‌بینی وضعیت جوی روز حادثه بالگرد رییس‌جمهور داشته است. این یادداشت در وبسایت «تین نیوز» منتشر شده و حاوی دیدگاه‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه و شهرسازی هزینه تکمیل هر واحد مسکن مهر باقی‌مانده را 300 میلیون تومان اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم بیش از 240‌هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام به دولت به ارث رسید، تکمیل واحدهای فوق را به دلیل نداشتن آورده متقاضیان کاری دشوار برشمرد و افزود: تکمیل هر واحد باقی‌مانده مسکن مهر به طور میانگین به 300 میلیون تومان...

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی از تداوم بارندگی‌ها تا روز جمعه خبر داد و گفت: تخریب محصولات کشاورزی در پی تشدید رگباری بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه و پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط در شمال غرب کشور، رگبار و رعد و برق پراکنده روی می‌دهد و در بقیه مناطق کشور جوی آرام برقرار می‌شود. جمعه نیز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام برقرار خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه از احتمال آب‌گرفتگی، روان‌آب، خسارت به محصولات کشاورزی و اختلال در حمل‌ونقل خبر داد.