جمعه 4 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور تا شنبه هفته آینده و از تشدید بارش‌ها در شمال غرب و گسترش آن به 13 استان طی امروز خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز در شمال غرب، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

قصه پرغصه ریزگردها و جولان گردو غبار در آسمان خراسان شمالی بار دیگر این روزها در حال روایت است، داستانی که از شب گذشته بار دیگر تکرار و شاخص آلودگی در بجنورد به مرز 200 رسید.

وب‌گاه فرارو

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: «کودک 6 ساله دزفولی به‌دلیل گزش سر و صورت و نواحی مختلف بدن توسط سگ هار، با وجود اقدام‌های درمانی گسترده متأسفانه شب گذشته در بیمارستان علی‌اصغر تهران جان باخت.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

: کودک 6 ساله دزفولی به دلیل گزش سر و صورت و نواحی مختلف بدن توسط سگ هار به طرز دلخراشی جان سپرد : کودک 6 ساله دزفولی به دلیل گزش سر و صورت و نواحی مختلف بدن توسط سگ هار به طرز دلخراشی جان سپرد به گزارش عرشه آنلاین، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: کودک 6 ساله دزفولی به دلیل گزش سر و صورت و نواحی مختلف بدن توسط سگ هار با وجود اقدام‌های درمانی گسترده متاسفانه شب گذشته در بیمارستان...

وب‌گاه خبر آنلاین

چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، بوشهر و خراسان شمالی علیرغم جمعیت زیاد، سرانه مصرف سینما بسیار کم و در بعضی نزدیک به صفر است.

وب‌گاه الف

کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال وزش باد شدید در برخی نقاط کشور طی پنج روز آینده خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال وزش باد شدید در برخی نقاط کشور طی پنج روز آینده خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران و رعدوبرق در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران و رعدوبرق در برخی استان ها خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد طی 24 ساعت آینده در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، زنجان، قزوین، البرز و برخی مناطق تهران ابرناکی همراه با وزش باد شدید موقتی و بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق پیش‌بینی شده است. این وضعیت فردا چهارشنبه در شمال غرب، خراسان شمالی و شمال...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی در 6 استان از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت طی امروز در 18 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر پلتفرم ها و هماهنگی ها در بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: وجود 34 میلیون نفر گیمر و پنج میلیون گیمر حرفه ای نشان از ظرفیت خوب صنعت بازی‌های رایانه‌ای در کشور است.