شنبه 5 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روابط عمومی تیم فوتبال خیبر خرم آباد اعلام کرد: "علی محسن‌زاده" دروازه‌بان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان، با عقد قراردادی به تیم فوتبال خیبر پیوست.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - روابط عمومی تیم فوتبال خیبر خرم آباد اعلام کرد: "علی محسن‌زاده" دروازه‌بان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان، با عقد قراردادی به تیم فوتبال خیبر پیوست.

وب‌گاه مشرق نیوز

مربی جدید تیم فوتبال نساجی معرفی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با اعلام انتخاب «حسین سلاح ورزی» به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران نارضایتی از این انتخاب هر روز پررنگ‌تر می‌شد چرا که سلاح‌ورزی به طور غیرقانونی انتخاب شده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنسرت‌های موسیقی در تیر ماه با توجه به در پیش رو بودن ماه‌های محرم و صفر، نسبت به ماه‌های گذشته رونق بیشتری پیدا کرده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین جهانگیری، این روز ها سخنان ضد و نقیضی مبنی بر تامین اعتبار طرح افزایش ظرفیت پزشکی از جانب مسولین ذی ربط شنیده میشود که فارغ از نیاز بودن یا نبودن، وصول شدن یا نشدن نگرانی ها از اجرایی شدن صحیح طرح را تشدید میکند. چیزی که حائز اهمیت است منافع ملی‌ست، خروجی طرح هاست، نتیجه بخشی و اثر بخشی سیاست هاست، آینده ی نه چندان دور ایرانِ سالمند است، ایرانی با...

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد گفت: "علیرضا امیرخانی" و "حسین ابرقویی" بازیکنان لیگ دسته یک کشور با عقد قراردادهایی به تیم خیبر خرم آباد پیوستند.

وب‌گاه فرارو

پارک جنگلی مخمل کوه یکی از پارک‌های طبیعی اطراف خرم آباد است که 500 هکتار مساحت دارد. این پارک جنگلی در 35 کیلومتری شمال شرقی خرم آباد و در نزدیکی مخمل کوه واقع شده است. یک منطقه کوهستانی شامل یک کوه بلند، یک تنگه بسیار زیبا و آبشاری دلنشین. صخره‌ها و سنگ‌های مخمل کوه در فصل بهار پر از خزه‌های سبز رنگ شده و ظاهری مخمل مانند پیدا می‌کند. از این رو به آن مخمل کوه می‌گویند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مسوولان یک جایزه ادبی جدید که برای نویسندگان کم‌سن تاسیس شده است، فهرست برگزیدگان را اعلام کردند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - باشگاه شمس آذر قزوین، محسن طرهانی بازیکن خط میانی فصل قبل خیبر خرم آباد را به خدمت گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: تیر ماه و نخستین فصل تابستان، تهران و برخی شهرهای کشور میزبان کنسرت‌هایی از گونه‌های مختلف موسیقی هستند اما همچنان پاپ پیشتاز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: در تلگرافی به تاریخ اول خرداد 1305که از کاظمین به ایران ارسال شده است خبر تخریب بقیع توسط وهابیان در ایران منتشر می‌شود. تیمورتاش وزیر دربار پهلوی در نامه‌ای به تاریخ هفتم خرداد 1305 خطاب به رضاشاه ضمن اشاره به دستور وی جهت پیگیری قضیه ناگوار اعتاب بقیع، اعلام می‌کند که مقرر شده است کمیسیونی متشکل از روحانیون و رجال درجه اول تشکیل شود.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مهدی کیانی، هافبک دفاعی فوتبال ایران و کاپیتان فصل گذشته تراکتور، با عقد قراردادی به خیبر خرم آباد پیوست.

وب‌گاه ورزش سه

فراز کمالوند در انتقالی بزرگ مهدی کیانی را به خدمت گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شمس آذر قزوین کوروش ملکی، گلر فصل گذشته خیبر خرم آباد را به خدمت گرفت.