شنبه 5 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت محمد علی نیکبخت را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در دستور کار امروز؛ سه‌شنبه 30 خرداد 1402 صحن علنی مجلس قراردادند.

خبرگزاری میزان

نماینده مردم خرم آباد در مجلس با بیان اینکه انتخاب وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی براساس نوستالژی جهاد سازندگی صورت گرفته است، برنامه‌های وی را خالی از ایده‌های خلاق و تحصیلاتش را غیرمرتبط با این حوزه دانست.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم خرم آباد در مجلس با بیان اینکه انتخاب وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی براساس نوستالژی جهاد سازندگی صورت گرفته است، برنامه های وی را خالی از ایده های خلاق و تحصیلاتش را غیرمرتبط با این حوزه دانست.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: عدم آشنایی نیکبخت با علوم نوین کشاورزی و نداشتن ایده، بنده را نسبت به توانایی وی به عنوان یک وزیر خلاق، نوآور و تحول آفرین دچار تردید می‌کند.

وب‌گاه گسترش

عضو اتاق بازرگانی مشهد» در خصوص برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران در روز گذشته (یکشنبه 28 خرداد ماه) اظهار داشت: آیین‌نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیئت نمایندگان اتاق ایران و شهرستان‌ها که در مورخ 20 دی ماه 1401 با حضور اعضای شورای‌عالی نظارت به تصویب رسید، لازم‌الاجرا بوده و نسخ قبلی آن بلااثر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از مسدود بودن محور چالوس حد فاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده خرم آباد در مجلس برای نقد طرفداران شفافیت نمایندگان در برابر مردم، مدعی شده خدا و پیامبر در برابر مردم شفاف نبوده و همه چیز را به مردم نمی گفتند! این در حالی است که در قرآن و احادیث ائمه و پیامبر اسلام، گزاره های آشکاری از توصیه به حاکمان برای شفاف بودن با مردم به چشم می خورد.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از مسدود بودن محور چالوس حد فاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماده‌ای از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس را که در آن موضوع تناسبی شدن انتخابات آمده بود، حذف کردند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماده ای از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس را که در آن موضوع تناسبی شدن انتخابات آمده بود، حذف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس ماده‌ای از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس را که در آن موضوع تناسبی شدن انتخابات آمده بود، حذف کردند

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: شب پنجشنبه هفته گذشته در خرم آباد به ماموران اورژانس که برای کمک به یک مصدوم تصادف رانندگی اعزام شده بودند حمله شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محور‌های برون‌شهری را اعلام کرد و گفت: در محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا مرزن آباد و ضمناً محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود. برقی افزود: تردد روان...

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد محور چالوس گفت: ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس گزارش شده است.

خبرگزاری تسنیم

9 نیروگاه در برنامه اتصال به شبکه سراسری خطوط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی هستند و به گفته معاون وزیر نیرو، حذف سوخت‌رسانی تانکری و جایگزینی آن با انتقال فرآورده‌های نفتی از طریق خطوط لوله، آثار مثبت اقتصادی و زیست‌محیطی به‌همراه خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هنوز یک ماه از افشای رانت دریافت خودروهای شاسی بلند توسط برخی افراد در مجلس نگذشته است که نماینده افشاگر این فساد توسط هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، ممنوع النطق شده و از حق اظهارنظر در صحن علنی مجلس محروم می شود؛ موضوعی که حداقل با حکمرانی نوین، در تقابل بوده، و نمی‌تواند با ذات مسئولیت نمایندگی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز در توافق باشد.