شنبه 5 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: دولت سیزدهم 200 میلیارد تومان اعتبار به کارخانه سیمان سفید ازنا داد که فاز نخست آن امروز - هشتم تیر - افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای شمالی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تالار وحدت شامگاه سه‌شنبه مملو از جمعیت لرستانی‌هایی بود که به این سالن رنگ و بویی دیگر بخشیده بودند و بسیاری از آنها با لباس‌های محلی خود حال و هوا و فرهنگ این خطه را به قلب تهران آورده بودند.

وب‌گاه عصر ایران

شامگاه سه‌شنبه کنسرت موسیقی لری فرج علیپور با استقبال مخاطبین در تالار وحدت برگزار شد و آهنگ دایه دایه به یاد رضا سقایی اجرا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تالار وحدت شامگاه سه‌شنبه مملو از جمعیت لرستانی‌هایی بود که به این سالن رنگ و بویی دیگر بخشیده بودند و بسیاری از آنها با لباس‌های محلی خود حال و هوا و فرهنگ این خطه را به قلب تهران آورده بودند.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از عوامل آتش سوزی جنگل‌های خرم‌آباد توسط ماموران حفاظت منابع طبیعی خرم‌آباد شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری مهر

سربازها در طول دوره خدمت به یکی از سازمان‌ها و ارکان نیروهای مسلح وابسته هستند اما پس از پایان خدمت وارد زندگی عادی می‌شوند و تریبونی برای بیان خاطرات و انتقال تجربیاتش ندارند.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد_ایرنا_معاون برنامه ریزی دفتر توسعه منابع فیزیکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عملیات اجرایی بیمارستان 580 تختخوابی نیایش طی 2 سال آینده تکمیل می شود.

خبرگزاری مهر

مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت بهداشت، ضمن تاکید بر مشارکت خیرین فرا استانی، از تاسیس مجمع خیرین خوابگاه ساز و راه اندازی نهضت خوابگاه سازی در سطح کشور، خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد می‌گوید با پوشش نقاط ضعف تیم به دنبال صعود به لیگ برتر است.

خبرگزاری تسنیم

یک عضو اتاق بازرگانی معتقد است که دلیل رد صلاحیت سلاح ورزی در انتخابات اتاق بازرگانی ترک فعل هایی است که به اقرار خودش انجام داده است و طرفداران او سعی می کنند تا این مسئله را در بستر مسائل سیاسی دفن کنند.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فیروزکوه با میانگین دمای سالانه حدود هشت درجه سانتی‌گراد از شهرهای زیبای استان تهران است که در مسیر جاده تهران به شمال قرار دارد

وب‌گاه فرارو

به خاطر سیداحمد مدنی رسید که یک روستا با اراضی آبی مرغوب، خریداری کند و تمام شرب و مشارب و قنوات و زمین‌های بایر و دایر و تمامی مایتعلق و درآمد حاصل از مزارع را وقف امامزادگانی نماید که برخاک حاصلخیز قریه کند سفید آرمیده‌اند، که نه بخشند و نه فروشند و مرهون نسازند و از سه سال بیشتر اجاره ندهند.