یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه خبر آنلاین

فراز نوشت: عده‌ای از ساعت 7:30 دقیقه صبح به انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد حمله کرده و تاکنون اجازه برگزاری انتخابات را نداده‌اند. در این میان نیروی انتظامی هیچ دخالتی نسبت به ورود غیرقانونی این افراد نداشته است.

وب‌گاه ورزش سه

خیبر خرم‌آباد در این فصل از رقابت‌های لیگ یک رکورد جالبی مقابل تیم های مدعی و بالانشین ثبت کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

اگر شمس آذر قزوین را یکی از صعودکننده‌ها به لیگ برتر بدانیم،‌رقابت برای معرفی دومین تیم صعودکننده بسیار فشرده دنبال می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور امروز بیستم اسفندماه، درخصوص وضعیت جاده‌ها توضیح داد و گفت: در محور‌های شمالی، محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است و محور‌های شمالی فاقد مداخلات جوی هستند. برقی آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها را نیز تشریح کرد و افزود:...

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در آزاد راه تهران - شمال و آزاد راه قزوین - رشت گفت: محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام 7 بازی در شهر‌های مختلف برگزار شد که با پیروزی تیم‌های شمس آذر، ون پارس، خوشه طلایی، خلیج فارس ماهشهر و استقلال خوزستان همراه بود. نتایج مسابقات این هفته به شرح زیر است: *شمس آذر قزوین 3 - مس شهربابک صفر *چادرملو اردکان یک - خیبر خرم آباد یک *ون پارس اصفهان 4 - سایپا تهران صفر *خوشه طلایی ساوه 4...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در مسیر شمال به جنوب چالوس و بارش برف و باران در جاده‌های سه استان کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در مسیر شمال به جنوب چالوس و بارش برف و باران در جاده‌های سه استان کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان با انجام هفت بازی پیگیری شد.

وب‌گاه ورزش سه

دو تیم قدرتمند لیگ دسته اول در یزد به تساوی یک بر یک رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرهنگ احمد شیرانی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان همراه با بارش باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات محورهای شمالی خبر داد.

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه‌های کشور امروز 19 اسفند ماه آخرین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد.