یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران با برگزاری 7 دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری شد که با پیروزی تیم‌های خیبر خرم آباد، مس شهر بابک و چادرملوی اردکان همراه بود. 4 دیدار هم با تساوی به پایان رسید. در مهم‌ترین دیدار هفته سایپا در تهران میزبان استقلال خوزستان بود که دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. شهرداری آستارا نیز در اولین دیدار خود...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از شناسایی و دستگیری پنج عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - تیم فوتبال خیبر خرم آباد موفق شد با 2 گل بر تیم فوتبال چوکای تالش غلبه کند.

وب‌گاه ورزش سه

خیبر خرم‌آباد با برد مقابل تیم پایین جدول چوکا دوباره از شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر برخوردار شد.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه ساوه - تهران و بارش باران در برخی محورهای همدان، کردستان و کرمانشاه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خوانندگان در آخرین ماه سال 1401 خود را برای برگزاری کنسرت آماده می کنند.

وب‌گاه ورزش سه

خیبر خرم آباد به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر همچنان اوضاع عجیبی در دیدارهای خانگی خود دنبال میکند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج در روز جمعه دوازدهم اسفندماه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: محمودوند گفت: دختربچه‌های مظلوم و معصوم در دبستان‌ها در حال پرپر شدن هستند. چه کسی پاسخگو است؟ چرا فقط تمرکز روی بودجه است؟ ما امروز مشکل امنیتی داریم

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسمومیت های عجیب دانش آموزان مدارس دخترانه که از آذرماه سال جاری در قم شروع شد، در روزهای گذشته گستردگی بیشتری یافته و شهرهای دیگر را نیز دربرگرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده خرم‌آباد و چگنی در جریان جلسه علنی امروز مجلس گفت: دختربچه‌های مظلوم و معصوم در دبستان‌ها در حال پرپر شدن هستند. چه کسی پاسخگو است؟ چرا فقط تمرکز روی بودجه است؟ ما امروز مشکل امنیتی داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع مسمومیت سریالی دانش آموزان دختر در شهرهای مختلف در مجلس جنجال برانگیز شد و برای دقایقی جلسه علنی مجلس را متشنج کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد و چگنی گفت: موضوع مهم این است که دختربچه‌های مظلوم ما در حال پرپر شدن هستند. اگر دختر خود ما بود نیز اینگونه رفتار می‌کردید؟ چرا باید مجلس هیچ واکنشی به این موضوع نشان ندهد.