یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد و چگنی در جریان جلسه علنی امروز مجلس گفت: دختربچه‌های مظلوم و معصوم در دبستان‌ها در حال پرپر شدن هستند. چه کسی پاسخگو است؟ چرا فقط تمرکز بودجه بر روی بودجه است؟ ما امروز مشکل امنیتی داریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: موضوع مسمومیت سریالی دانش آموزان دختر در شهرهای مختلف در مجلس جنجال برانگیز شد و برای دقایقی جلسه علنی مجلس را متشنج کرد.

خبرگزاری تسنیم

کنسرت‌های موسیقی پس از چند ماه تعطیلی در حال از سرگرفته شده که قیمت بلیت‌ها به 700 هزار تومان رسیده است.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - کرج خبر داد.

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران خبر داد.

وب‌گاه گسترش

عضو هیات مدیره شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر با بیان اینکه سنگ‌های تزئینی ایران به ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، چین، هند و عراق صادر می‌شود، گفت: سنگ های معادن ایران از لحاظ کیفیت و مرغوبیت در دنیا بی رقیب هستند.

خبرگزاری تسنیم

26 مرکز رشد دانشگاه آزاد از سوی وزارت علوم مجوز تاسیس گرفتند.

وب‌گاه ورزش سه

عارف رستمی به عنوان آقای گل کنونی لیگ برتر با انگیزه متفاوتی برابر ذوب آهن حاضر خواهد شد تا توانایی خود را به کادرفنی حریف نشان دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی گفت: در راستای حمایت و با توجه به ارزیابی و سطح بندی صورت گرفته برای مراکز رشد دانشگاه و تایید شورای سیاستگذاری و راهبری مراکز رشد دانشگاه، مجوز فعالیت 26 مرکز رشد دیگر از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد. وی افزود: با توجه به اخذ مجوز فعالیت 24 مرکز رشد در سال قبل، در حال حاضر 50 مرکز رشد دانشگاه...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری عمران و ساختمان معین کوثر گفت: با تغییر نگاه سازمان اقتصادی کوثر از 1.5 سال گذشته، روی 100 هکتار از اراضی این سازمان مولدسازی انجام شد که تاکنون بیش از 1000 میلیارد تومان ارزش افزوده ایجاد کرده است.

خبرگزاری مهر

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از صدور مجوز فعالیت 26 مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: همچنان شاهد رشد ساخت و سازهای بدون مجوز و غیراستاندارد در حواشی شهرها هستیم که ضرورت دارد با همکاری دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها از ایجاد اینگونه محله‌ها جلوگیری و برخورد قانونی شود.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی سلسله با اشاره به انجام چهار هزار و 750 مورد بازرسی از اصناف این شهرستان در سال جاری، گفت: در این راستا تعداد 565 پرونده برای صنوف و واحدهای متخلف تشکیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کنسرت‌های موسیقی عمدتا پاپ که بیشتر هم با استقبال جوانان همراه می‌شوند، یکی از رویدادهایی است که بخصوص در ماه‌های گذشته محل بحث بوده و براساس برخی پیش‌بینی‌ها، جریان برگزاری این دست از کنسرت‌ها به راه افتاده است اما مشکل همچنان در مورد بخش اعظم پیکره موسیقی کشور که می‌تواند به صحنه اجرایی کشور بازگردد، وجود دارد. از آنجایی که موسیقی ایرانی، موسیقی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درخصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی استقلال خوزستان شایعات حول گزینه بودنش برای فولاد خوزستان را رد کرد و مدعی شد که تمرکزش را روی موفقیت با آبی‌پوشان در ادامه فصل قرار داده است.