یک‌شنبه 6 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری مهر

محل رفع نقص کارت‌های شرکت در کنکور سراسری 1402 اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

در آزادراه پردیس - تهران محدوده کمرد ترافیک سنگین گزارش شده است و محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت ترافیک روان دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر تجهیزات سازمان راهداری گفت: تمامی محورهای مواصلاتی و شریانی کشور باز است و نیروهای راهداری برای ورود سامانه بارشی جدید آماده هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیش از 90 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به نفوذ اندیشه سند آموزش 2030 در سند تحول دولت سیزدهم در آموزش و پرورش واکنش نشان دادند. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم پیرو تدوین و انتشار سند تحول دولت مردمی، بعنوان امری مثبت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبح امروز نیز شهرکرد با کمینه دمای منفی 18 درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین مرکز استان در کشور به ثبت رسید.

وب‌گاه فرارو

امروز زابل در شمال سیستان و بلوچستان سردترین روز خود در 15 سال اخیر را با دمای 11.2- درجه سلسیوس تجربه کرد که سومین یخبندان شدید این شهر در حدود 60 سال اخیر به شمار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بارش برف و باران و برودت هوا هم چنان در کشور ادامه دارد و به گفته مسوولان هواشناسی کشور شاهد تداوم بارش در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام بارش برف و باران در جاده‌های 10 استان کشور گفت که تردد در اکثر محورهای مواصلاتی روان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا روشنی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محور‌های برون‌شهری را برای امروز بیست و چهارم دی‌ماه اعلام کرد و گفت: در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان و فاقد هرگونه مداخلات جوی است. کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص آخرین وضعیت...

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران خبر داد.

وب‌گاه گسترش

مدیر روابط عمومی هواپیمایی ایران ایر گفت: خلبان پرواز مسیر تهران - خرم آباد به دلیل تغییرات‌جوی فرودگاه مقصد و بهبود عملکرد پروازی مجبور به کاهش وزن هواپیما و پیاده کردن 2 مسافر قبل از پرواز از باند فرودگاه مهرآباد شد.

خبرگزاری مهر

رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان با قهرمانی پلیمرخلیج فارس خرم‌آباد به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان با قهرمانی پلیمرخلیج فارس خرم‌آباد به پایان رسید و دو دونده سرعتی موفق به کسب حدنصاب‌های تعیین شده فدراسیون برای اعزام به قهرمانی آسیا شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در جاده چالوس و محور هراز و بارش برف در جاده‌های 2 استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همچنین از بارش پراکنده برف در ارتفاعات استان های آذربایجان غربی و قزوین خبر داده است.