دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان گزارش شده و ارتفاعات محور‌های شمالی دارای مه گرفتگی هستند. همچنین، آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس است و در عین حال بارش پراکنده برف و باران در برخی...

خبرگزاری مهر

آخرین داده‌های ترافیکی حاکی از انسداد فصلی محورهای لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد - پاوه و سی سخت - پادنا است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: هفته شانزدهم لیگ آزادگان با اتفاقی عجیب همراه بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

هفته شانزدهم لیگ آزادگان با اتفاقی عجیب همراه بود.

وب‌گاه ورزش سه

علی فیروزی، سرپرست صنعت نفت آبادان، پس از شکست برابر استقلال نسبت به عملکرد داور مسابقه انتقاد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دیدار دو تیم خیبرخرم آباد و شهرداری آستارا در شرایطی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که در دقایق پایانی به جنجال کشیده شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ یک (آزادگان) فوتبال کشور امروز از ساعت 14 با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد. در مهم‌ترین این دیدار‌ها تیم فوتبال پارس جنوبی جم میزبان فجر سپاسی بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه پارس‌جنوبی با 26 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و فجر سپاسی با 25 امتیاز در رتبه پنجم ایستاد. تیم رده دومی ساپیا...

خبرگزاری مهر

هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی تیم‌های سایپا و شمس آذر قزوین و همچنین تساوی خیبر، فجر و پارس به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

خیبر خرم آباد، تنها تیم بدون باخت بازی ها در بازی پانزدهم به دهمین تساوی خود دست پیدا کرد.

وب‌گاه ورزش سه

استقلال خوزستان، رکوردار تساوی های در لیگ یک به همراه خیبر خرم آباد مصاف با خوشه طلایی ساوه را با پیروزی پشت سر گذاشت تا با تساوی های پی در پی خداحافظی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصل تحصیل در اسلام جنسیتی نیست و ربطی به جنسیت ندارد، در رابطه با فراهم کردن امکان آموزش دختران دانشجوی افغانستانی در کشورمان گفت: تحصیل در دانشگاه های غیرانتفاعی، غیر دولتی و دانشگاه آزاد گزینه هایی است که می تواند جزء گزینه های اصلی برای ادامه تحصیل این دانشجویان باشد.

خبرگزاری دانا

خلاف بسیاری از جوانان که تصورشان از شغل فقط پشت میزنشینی یا داشتن سرمایه زیاد برای راه‌اندازی یک کارگاه است، در همین نزدیکی جوانانی با سرمایه اندک و حمایت‌های امداد توانسته‌اند علاوه بر اینکه برای خود شغلی دست و پا کنند، زمینه اشتغال افراد دیگری را هم فراهم کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصل تحصیل و ادامه تحصیل در اسلام جنسیتی نیست و ربطی به جنسیت ندارد، گفت: برعکس تاکید شده که هر مسلمانی اعم از زن یا مرد به تعبیری به چین نیز سفر کند تا بتواند تحصیلات خود را ادامه داده و بر آگاهی خود بیفزاید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های 9 استان کشور خبرداد و گفت که درحال حاضر 9 محور اصلی و فرعی نیز در کشور مسدود است.