دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری مهر

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2483 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 7.8 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانا

بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام‌شده، 4 شهر استان لرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که 9 دی حرکت مردمی و برخاسته از بصیرت بود گفت: باید 9 دی به خوبی تبیین شود.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه 9 دی روز تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفتند: مدیران توانمند با کار جهادی می توانند مشکلات را حل کنند.

خبرگزاری دانا

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در آزادراه تهران - شمال خبرداد و گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محور‌های برون‌شهری را برای امروز نهم دی‌ماه اعلام کرد و گفت: تردد روان در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت برقراراست و محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند. معصومی افزود: محدودیت تردد با تغییر مسیر محور قدیم...

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در آزادراه تهران - شمال خبرداد و گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

خبرگزاری مهر

آخرین داده‌های ترافیکی حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت است.

وب‌گاه عصر ایران

محورهای لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، جدید هشتگرد - طالقان و گنجنامه - تویسرکان نیز به صورت فصلی مسدود هستند.

خبرگزاری مهر

آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 470 تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، افزایش2.2 درصدی تردد را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به حوادث ماه گذشته گفت: توطئه و دسیسه اصلی دشمن از آشوب، ایجاد آسیب جدی در زیست عمومی و ضربه به مبانی فرهنگی و اعتقادی مردم و ایران اسلامی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

بهترین بازیهای گروهی و دسته جمعی برای شب نشینی و دورهمی خانوادگی را برای شما در این مطلب گردآوری کرده‌ایم.

وب‌گاه 55 آنلاین

تصادفی وحشتناک در جاده‌ی خرم آباد جان چند تن را گرفت

خبرگزاری مهر

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج و محور شهریار - تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوانی حدودا 34 ساله به علت اختلافات قبلی به در منزل فردی به هویت معلوم مراجعه که پس از درگیری با یک قبضه سلاح کلت اقدام به شلیک می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ" نبی اله قاسمی" در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات خرم آباد، بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند.