دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور از باراش باران و برف در محورهای مواصلاتی 6 استان کشور خبر داد و گفت: تردد در مسیرهای شمالی کشور روان است.

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه‌های کشور از مه گرفتگی در برخی محورهای شمالی و تردد روان در آزادراه تهران - شمال خبرداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: نماینده تبریز در مجلس گفت: من را برای گفتن برخی سخنان در حوادث اخیر به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان فراخواندند و از من توضیح خواستند و گفتند چرا اینگونه حرف زدید بعد می خواهید این مجلس پیگیر وضعیت بازداشتی ها شود

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راه کشور گفت: در 24 ساعت گذشته با توجه به بارش برف در سطح کشور، انسداد راه در محورهای اصلی وجود نداشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل بحران دفتر مقررات فرودگاهی و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری گفت: تعدادی از پرواز‌های سه فرودگاه تبریز، ارومیه و خرم آباد به دلیل بارش برف و کولاک لغو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های 21 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های 21 استان کشور خبر داد و گفت که ترافیک در پنج محور مواصلاتی از جمله چالوس و هراز نیز نیمه سنگین است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های 21 استان کشور خبر داد و گفت که ترافیک در پنج محور مواصلاتی از جمله چالوس و هراز نیز نیمه سنگین است.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های 21 استان کشور خبر داد و گفت: ترافیک در پنج محور مواصلاتی از جمله چالوس و هراز، نیمه سنگین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: نماینده مجلس در واکنش به اعلام وصول نشدن استیضاح وزیر بهداشت گفت: این توجیهات که برای 9 وزیر درخواست استیضاح شده و اگر اعلام وصول کنیم این باب باز می‌شود، درست نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: موسوی لارگانی گفت: «اینجا پادگان نیست. آقای قالیباف نمی‌تواند نظر خود را اعمال کند، بلکه همه ما باید در چارچوب آیین‌نامه عمل کنیم. طوری عمل نکنید که بیرون از مجلس به ما بخندند»

خبرگزاری مهر

آخرین اطلاعات دریافتی از 2516 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2.4 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بابایی کارنامی با بیان انتقاداتی به عملکرد مجالس قبل گفت: برخی در بیرون مجلس کور خوانده‌اند که بخواهند به بهانه تضعیف مجلس یازدهم، مجلس بعدی را تسخیر کنند.

خبرگزاری مهر

آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 508 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 0.6 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری 63 متهم تحت تعقیب قضایی و انتظامی در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است این تیم در حال پیشرفت است و نتایج بسیار بهتری در نیمه دوم مسابقات کسب می‌کند.