دوشنبه 7 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه ورزش سه

مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور با حضور 16 تیم لیگ برتری، 12 تیم دسته اولی و 4 تیم دسته دومی قرعه کشی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین وضعیت جاده‌ها و انسداد راه‌ها در کشور اعلام شد.

خبرگزاری مهر

آزادراه تهران - شمال دارای بارش پراکنده برف و باران، محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

وب‌گاه عصر ایران

در حین رانندگی به هنگام بارش برف و باران نیز رانندگی با سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز هشدار همیشگی پلیس به رانندگان است.

وب‌گاه عصر ایران

نکته بعدی استفاده از دیپلماسی برای این است که طالبان متقاعد شود تا این تصمیم را لغو کند و به هر حال جای دیپلماسی در این موضوع حتما باز است و وجود دارد و یک اولویت خواهد بود.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از مه گرفتگی و کاهش دید در ارتفاعات محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت خبر داد و گفت: در شرایط بارش برف و باران توصیه می‌شود که رانندگان از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

خبرگزاری تسنیم

در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، تهران، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان هستیم. در برخی از محورهای استان‌های ایلام و قم نیز بارش باران گزارش شده است.

خبرگزاری دانا

محمدی گفت: 16 هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده که بیشترین آنها مربوط به شهرک‌های صنعتی خرم‌آباد، الیگودرز و دورود است.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به برودت هوا در بخش های شهرستان الیگودرز و بخش مرکزی شهرستان ازنا مدارس همه مقاطع تحصیلی به‌جز افرادی که امتحان نهایی دارند تعطیل است و آموزش در بستر شاد برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش باران و برف در جاده‌های 25 استان کشور خبر داد و به رانندگان توصیه کرد در این شرایط بارش برف و باران از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش باران و برف در جاده‌های 25 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، البرز، اصفهان، تهران، قزوین، زنجان، قم، مازندران، سمنان، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، کرمان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و گلستان مشاهده می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی حاکم بر محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی و پایش‌های صورت گرفته در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حدفاصل تونل کندوان تا پیچ سرهنگ نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اخبار مربوط به احکام دو نفر از بازداشتی‌های اعتراضات اخیر و همچنین حکم صادره برای سعید مدنی که اوایل امسال بازداشت شده بود، منتشر شده است.