جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام یک‌طرفه شدن جاده چالوس، از ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم در تمامی محور‌های بازگشت از شمال کشور خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک در اکثر جاده‌های کشور به شکل روان گزارش شده است. تنها در محدوده سد امیرکبیر در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس شاهد ترافیک نیمه‌سنگین، اما روان هستیم. وی ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از مرگ دو مقنی در عمق 20 متری یک چاه در کاشان خبر داد. روح الله فدایی اظهار داشت: خبر وقوع گرفتار شدن دو کارگر در عمق چاه به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی تیم‌های امداد نجات ایستگاه سه و شش سازمان را به محل حادثه واقع در بلوار قطب راوندی، حوالی پل دفاع مقدس در یک شرکت تولیدی اعزام کرد. وی ابراز داشت: آتش‌نشانان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با دستور ابراهیم رئیسی مقرر شد با مساعدت دولت و همراهی سپاه پاسداران، پادگان سپاه از حریم قلعه فلک‌الافلاک تا پایان سال تخلیه و به منظور توسعه و رونق گردشگری به وزارت میراث فرهنگی و گردشگری تحویل شود با دستور ابراهیم رئیسی مقرر شد با مساعدت دولت و همراهی سپاه پاسداران، پادگان سپاه از حریم قلعه فلک‌الافلاک تا پایان سال تخلیه و به منظور توسعه و رونق گردشگری به وزارت میراث فرهنگی و گردشگری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3.3 ریشتر صبح امروز منطقه هجدک کرمان را لرزاند. زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3.3 ریشتر صبح امروز منطقه هجدک کرمان را لرزاند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات رخ داده در خیبر خرم آباد و داماشیان رشت صادر کرد و تیم شمالی 3 بر صفر بازنده شد.

وب‌گاه ورزش سه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکم خود درباره اتفاقات دیدار جنجالی خیبر خرم آباد و داماش گیلان 550 میلیون تومان جریمه نقدی تعیین کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

کمیته انضباطی رأی خود درخصوص دیدار جنجالی خیبر خرم آباد و داماش رشت را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین‌لرزه‌ای با قدرت 3.2 ریشتر در مقیاس امواج درونی صبح امروز نیشابور در خراسان‌رضوی را لرزاند. زلزله 3.2 ریشتری «نیشابور» را لرزاند بر اساس گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشور این زمین‌لرزه صبح امروز پنج شنبه، ششم مهرماه در ساعت 7 و 13 دقیقه و 8 ثانیه به وقوع پیوست.

خبرگزاری دانشجو

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال در روز پنجشنبه ششم مهرماه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور درباره لرزشی که سه‌شنبه شب در خرم آباد لرستان احساس شد، ادعای مورد هدف قرار گرفتن زیر ساخت‌های موشکی را تکذیب کرد و اظهار داشت: آنچه که مطرح است همان تکانه و لرزش بوده است. مطلبی که همان شب منتشر شد، اطلاعات نادرستی بود و منبع رسمی نداشت.

وب‌گاه الف

وزیر کشور ادعای حمله به مراکز نظامی در خرم آباد را تکذیب کرد و لرزش ایجاد شده را ناشی از زلزله در عمق کم دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وحیدی گفت: ادعای حمله به مراکز نظامی در خرم آباد درست نیست و لرزش ایجاد شده ناشی از زلزله در عمق کم است.