جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: در طول یکسال و اندی عمر دولت سید ابراهیم رییسی تعداد دفعات دفاع رییس دولت سیزدهم از مساله شفافیت از حساب و کتاب خارج شده و رییس و دولت و ارکان دولت در میدان سخن مدافعان بی‌بدیل شفافیت هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ه نظر می‌رسد داستان طرح شفافیت در مجلس یازدهم دیگه به فصل پایانی رسیده است. تراژدی که پایان آن البته در کارنامه مجلس یازدهمی‌ها ثبت خواهد شد. شعاری که علیه رقبا به کار گرفته شد اما در عرصه عمل هیچ کس نخواست ردای شفافیت را بر تن کند. کودتایی علیه یک طرح از داخل و خارج مجلس.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک تکنیکی اسبق پرسپولیس که قرار بود یکی از پدیده‌های آینده این باشگاه لقب گیرد، اکنون توانسته در لیگ یک روند درخشانی از خود به جا بگذارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احکام 4 نفر از اراذل و اوباش که به نیرو‌های اورژانس خرم‌آباد حمله کرده بودند؛ صادر شد. احکام 4 نفر از اراذل و اوباش که به نیرو‌های اورژانس خرم‌آباد حمله کرده بودند؛ صادر شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیر روابط عمومی دادگستری لرستان گفت: احکام 4 نفر از اراذل و اوباش که به نیرو‌های اورژانس خرم‌آباد حمله کرده بودند در دادگاه کیفری شماره 2 خرم‌آباد صادر و به شعبه 4 اجرای احکام ارسال شده است.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب دلفان در استان لرستان گفت که با تلاش سربازان گمنام در اداره اطلاعات محموله قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

خبرگزاری تسنیم

فرود عوض‌پور، لقمان خالدی، محسن یزدی، آرش لاهوتی و علیرضا دهقان به عنوان اعضای هیات انتخاب و داوری آثار مستند چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

آتش‌سوزی بندرترکمن با کمک مردمی مهار شد در ادامه برای اطلاع از علت آتش‌سوزی بندرترکمن با ما همراه باشید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه خواهان برخورد قضائی با دانه درشت‌ها و افراد وابسته به قدرت‌های زر و زور، بدون ملاحظه و مصحلت اندیشی شدند. متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، ریاست محترم قوه قضائیه «هنگامی که نامه‌ی مرا خواندی،...

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مسئول برگزاری مسابقات کاراته کشوری گفت که رقابت های کاراته رده نوجوانان و جوانان ایران با حضور یک هزار و 800 رزمی کار این رشته از سراسر کشور در خرم آباد آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

شکست مقابل فجر سپاسی شیراز، تداومی بر ناکامی‌های مس کرمان در فصل 03-1402 لیگ دسته اول بود.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان بر تامین اعتبار طرح های در دست اجرای حوزه راهسازی و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

شاگردان ابراهیم اشکش در ثانیه های پایانی برد ارزشمند مقابل خلیج فارس را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: امسال بودجه عمرانی لرستان 34 هزار و 970 میلیارد ریال است که این مبلغ رشد بیش از 100 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید محمد صادق هاشمی در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر (ایثار) گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری بهترین اقدام برای ابلاغ پیام شهدا انجام اقدامات هنری از جمله موسیقی است. برای همین این جشنواره در دو بخش ملی و بین‌المللی برگزار خواهد شد. وی افزود: یکی از ظرفیت‌های مهم در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی استفاده از ابزار...

وب‌گاه فرارو

درویشی بیان کرد: دستگاه قضا در برخورد با متخلفان هیچ مماشاتی ندارد و با مجرمان و کسانی که اقدام به ناامنی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان می کنند به صورت جدی برخورد خواهد کرد.