جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال با شکست خیبر خرم‌آباد و پیروزی فجرشهید سپاسی و صعود این تیم به صدر جدول همراه بود.

وب‌گاه ورزش سه

سایپا در خانه علیرغم تلاشی که داشت برای دستیابی به گل برتری ناکام ماند تا حریف امتیاز ارزشمندی را دشت کند.

وب‌گاه منیبان

فرماندهی پلیس خرم‌آباد از سقوط شخصی از پل انقلاب شهر خرم آباد و مرگ آن خبر داد. به گزارش منیبان به نقل از خبر فوری، سرهنگ نبی اله قاسمی با اعلام این خبر گفت: ساعتی پیش یک مرد از پل انقلاب خرم آباد سقوط و جان باخت. وی افزود: اطلاعات اولیه در مورد هویت این شخص حاکی از آن است وی جوان و طبق کارت ملی همراه او متولد 1363 حدود چهل ساله می‌باشد.

وب‌گاه گسترش

عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان خرم آباد گفت: انتظار داریم حقوق بازنشستگان به موقع و بدون تاخیر پرداخت شود. محمدحسن موسیوند (عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان خرم آباد) با انتقاد از تاخیر سازمان تامین اجتماعی در پرداخت مستمریِ بازنشستگان گفت: متاسفانه تأمین اجتماعی مدتی است ماهانه حقوق بازنشستگان را یک یا دو روز با تاخیر پرداخت می‌کند. این در حالی است که حقوق‌ها کفاف هزینه‌های زندگی را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طرح خروج اتباع خارجی از اطراف حرم شاهچراغ به گفته وزیر کشور در حال انجام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران با بیان اینکه تعداد ساختمان‌های بحرانی شهر تهران در حال حاضر از 129 ساختمان به 90 ساختمان رسیده است، گفت: تا پایان سال 1402 باید 90 ساختمان بحرانی باقیمانده به صفر برسد. رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران با بیان اینکه تعداد ساختمان‌های بحرانی شهر تهران در حال حاضر از 129 ساختمان به 90 ساختمان رسیده است، گفت: تا پایان سال...

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: واژگونی خودرو سواری در الیگودرز به علت حرکات نمایشی در مراسم عروسی باعث مصدوم شدن 6 نفر شد.

وب‌گاه ورزش سه

اسامی داوران مسابقات هفته نُهم لیگ یک فوتبال ایران اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع باتجربه خیبر خرم آباد با اشاره به موفقیت‌های چند هفته اخیر تیمش مدعی است که آنها این هدف را تا دستیابی به امتیاز صعود دنبال خواهند کرد.

وب‌گاه ورزش سه

درگیری لفظی دو مربی تیم مس کرمان در هفته ششم لیگ دسته اول با ناظر بازی باعث محرومیت آنها شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو اتاق بازرگانی مشهد با اشاره به تاخیر 4 ماهه در برگزاری جلسه شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران برای رسیدگی به تخلفات انتخاب سلاح ورزی گفت: از وزیر صمت انتظار می رود بیش از این به اتاق بازرگانی صدمه وارد نکند.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - وزیر اطلاعات گفت که استانداردهای متفاوت سازمان ملل و عملکرد شورای امنیت تنها در راستای تامین منافع کشورهای استکباری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مجید رضوی خواننده موسیقی پاپ پس از برگزاری کنسرت های دوبی فصل تازه اجراهای خود را در تهران آغاز خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

زاگرس رشته کوهی پوشیده از جنگل‌های کهنسال بلوط، از دیرباز مامن زندگی و شکل دهی تمدن بوده است. اکنون زاگرس محل تقسیم 13 استان کشور با جمعیتی بیش از 34‌درصد کل جمعیت کشور است.