جمعه 4 آبان 1403

خرم آباد

خرم آباد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تولید بیش از 60 اثر موسیقی در سال گذشته خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عکسی از دیدار علی ربیعی، سخنگوی دولت روحانی در دیدار با وزیر کشور را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خودروی حامل جمعی از معلمان در لرستان تصادف کرد. خودروی حامل جمعی از معلمان در لرستان تصادف کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: یک فرهنگی لرستانی در مسیر بازگشت از مدرسه در تصادف خودروی حامل جمعی از معلمان در محور سپید دشت این استان جان باخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار لرستان اظهار کرد که رییس جمهور در دیدار با برخی استانداران کشور دستور ویژه جهت تخصیص اعتبار و رفع موانع حقوقی تعیین تکلیف و اجرای سه طرح در استان را صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته استاندار لرستان، رییس جمهور در دیدار با برخی استانداران کشور دستور ویژه جهت تخصیص اعتبار و رفع موانع حقوقی تعیین تکلیف و اجرای سه طرح در استان را صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم فوتبال سایپا در حالی صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال شد که مس سونگون اولین شکست فصل خود را متحمل شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال سایپا در حالی صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال شد که مس سونگون اولین شکست فصل خود را متحمل شد.

وب‌گاه ورزش سه

خیبر خرم آباد با برد 3 بر 2 در یزد موفق شد از سد چادرملو اردکان بگذرد و با رساندن امتیازات خود به 9 به جمع مدعیان اضافه شود.

وب‌گاه ورزش سه

داماش گیلانیان با بدشانسی از دستیابی به اولین برد خانگی محروم ماند.

وب‌گاه عصر ایران

عبدالله بهاروند مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم‌آباد در حاشیه عیادت و دلجویی از دانش‌آموز مدرسه روستای ده‌محسن که توسط معلم بازنشسته این آموزشگاه مورد تنبیه بدنی قرار گرفت، اظهار داشت: بنا به دستور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، ابلاغ این معلم لغو شد و همکاری با این فرهنگی بازنشسته به پایان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک دانش آموز در خرم آباد توسط یک معلم بازنشسته مورد تنبیه بدنی قرار گرفت. بنا به دستور مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان ابلاغ معلم مربوطه لغو و با او قطع همکاری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تنبیه بدنی دانش‌آموز یکی از مدارس روستایی در شهرستان خرم آباد جنجالی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حکم یک معلم به دلیل تنبیه بدنی یک دانش آموز در خرم آباد لغو شد. مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو خرم‌آباد از لغو ابلاغ یک معلم در این شهرستان به‌دلیل تنبیه بدنی یک دانش‌آموز خبر داد. روز چهارشنبه هفته گذشته، عکسی مبنی‌بر ضرب‌وشتم یک دانش‌آموز توسط معلم در فضای مجازی لرستان منتشر شد که واکنش‌های زیادی را به‌همراه داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز در شهرستان کلاردشت برگزار شد.