جمعه 31 فروردین 1403

خرید آنلاین از اولین هایپراستار تهران، هایپراستار باکری

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
خرید آنلاین از اولین هایپراستار تهران، هایپراستار باکری

فروشگاه‌های هایپراستار که بدون شک محبوب‌ترین هایپرمارکت‌ها در ایران هستند، کار خود در ابتدا در سال 1388 و با فروشگاه هایپر استار باکری آغاز کردند. این فروشگاه از همان ابتدا با این هدف که همه چیز را در زیر یک سقف آورده و همیشه تخفیف‌های مختلفی هم برای کالاهای خود در نظر می‌گیرد، آغاز به کار کرد.

اولین بودن اما از یک سو می‌تواند یک مشکل دیگر هم داشته باشد و آن این است که این فروشگاه معمولا جزو شلوغ‌ترین شعبات هایپر استار در تهران است. اما اگر شما ساکن غرب یا جنوب غربی تهران هستید، لازم نیست تا برای خرید از این هایپر استار نگرانی بابت جای پارک یا شلوغی این فروشگاه داشته باشید!

اسنپ مارکت به عنوان بزرگ‌ترین سوپرمارکت انلاین در تهران و کرج، با فروشگاه‌های هایپراستار همکاری مستقیم دارد تا با خرید اینترنتی از اسنپ مارکت، از این فروشگاه‌ها خرید کرده باشید. این یعنی فروش اینترنتی هایپراستار باکری هم به کمک اسنپ مارکت امکان پذیر شده و ساکنین غرب و جنوبی غربی تهران، خرید‌های خود از اسنپ مارکت را درحقیقت از این فروشگاه دریافت می‌کنند.

همچنین در ابتدای این مطلب هم اشاره کردیم که فروشگاه‌های هایپراستار و به خصوص هایپر استار باکری روی کالاهای خود تخفیف‌های متنوعی در نظر می‌گیرند. اسنپ مارکت نیز تمامی تخفیف‌های هایپر استار را اعمال می‌کند اما جدا از آن‌ها، اسنپ مارکت روی برخی کالاها تخفیف‌های بیشتری را هم در نظر می‌گیرد. حتی اگر تا به حال از اسنپ مارکت خرید نکرده‌اید و عضو آن نشده‌اید، کاربران جدید تا 25 هزار تومان کد تخفیف خرید اول دریافت می‌کنند.

با وجود این موارد، قطعا خرید از سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت می‌تواند نسبت به خرید حضوری در هایپراستار باکری هم به‌صرفه‌تر باشد و قدرت خرید را بالاتر ببرد. اما این‌ها تنها مزیت‌های فروش اینترنتی هایپر استار باکری نیستند و همانطور که اشاره کردیم، صرفه‌جویی در وقت و درگیر نبودن در مسائلی مثل پیدا کردن جای پارک و یا شلوغی هایپراستار باکری را هم در نظر بگیرید.

با خرید انلاین هایپراستار باکری، خرید‌های شما به وسیله پیک‌های اسنپ باکس و سریع‌تر از دیگر سوپرمارکت‌های اینترنتی به دست شما می‌رسند. همچنین از آن‌جایی که تنوع کالاهای هایپر استار زیاد است و احتمالا مشتریان اسنپ مارکت هم کالاهای مختلفی را خریداری خواهند کرد، هر کدام از آن‌ها به صورت مشخص دسته‌بندی می‌شوند و در پلاستیک‌هایی جداگانه قرار می‌گیرند.

این یعنی قرار نیست مواد شوینده‌ای که خریداری می‌کنید در کنار مواد غذایی در یک کیسه قرار بگیرند و ارسال شوند. در مورد مواد شوینده نیز باید بگوییم کالاهایی که مایع هستند و امکان بیرون ریختن آن‌ها از ظرفشان وجود دارد، به کمک چسب دربشان پلمپ می‌شود تا مواد شوینده داخل آن‌ها به بیرون نشت نکند.

در فصل تابستان و گرمای پیش رو نیز در کنار کالاهای سرد، بسته‌های یخ قرار می‌گیرد تا به همان شکل اصلی خود به دست شما برسند و آب نشوند. همچنین تمام خریدهای شما توسط پیک اسنپ باکس در درب واحد منزل به شما تحویل داده می‌شود.

اسنپ مارکت هم از طریق وب‌سایت و هم از طریق اپلیکیشن موبایلی مخصوص خود، قابل استفاده است. اینکه می‌توانید فروشگاه بزرگ هایپر استار باکری را در گوشی خود در هر زمان داشته باشید و از آن خرید کنید، یک مزیت قابل توجه است. برای خرید اینترنتی از وب‌سایت اسنپ مارکت باید به آدرس snapp.market بروید و برای خرید از اپلیکیشن اسنپ مارکت، می‌توانید آن را از طریق وب‌سایت آن و یا فروشگاه‌های نرم‌افزاری اندرویدی، نصب کنید. وب اپلیکیشن iOS اسنپ مارکت برای کاربران آیفونی هم در وب‌سایت اسنپ مارکت عرضه شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0034uE
خرید آنلاین از اولین هایپراستار تهران، هایپراستار باکری 2
خرید آنلاین از اولین هایپراستار تهران، هایپراستار باکری 3