دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استفاده از گیفت کارت اپل یکی از راحت ترین و مطمئن ترین روش های پرداخت برای خرید کالاهای دیجیتالی مانند برنامه ها و بازی ها در دستگاه های آیفون، آی پد است. اگرچه امکان خرید اینترنتی گیفت کارت اپل از طریق سایت های مختلف وجود دارد، اما انتخاب یک سایت معتبر برای خرید گیفت کارت اپل بسیار مهم است.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «رفتار با محیط زیست بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» اثر فرج الله میرعرب در 77 صفحه روانه بازار نشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خرید نهال با کیفیت با قیمت مناسب را تنها از مجموعه غرب نهال تجربه کنید، این مجموعه با توجه به تولید انواع نهال و فروش بی واسطه آن نهال های با کیفیت را با بهترین قیمت به باغداران در سراسر کشور عرضه میکند، در ادامه با ما همراه باشید تا کمی شما را با نحوه موفقیت از خرید تا برداشت نهال راهنمایی کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

فروشگاه‌های زنجیره‌ای واینترنتی با نگه‌داشتن پول مشتری به ازای هر 24ساعت سودکلانی به جیب می‌زنند اگرمیزان فروش روزانه این فروشگاه‌ها شفاف ودر دسترس مردم بود قطعاً سود میلیاردی‌شان قابل محاسبه بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه‌ای شرایط جدید فروش لاستیک خودرو از 26 دی ماه را اعلام کرد. سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه‌ای شرایط جدید فروش لاستیک خودرو از 26 دی ماه را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو ابلاغ دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری، امکان ثبت فروش به مصرف کننده از طریق فایل اکسل بدون درج شماره شاسی و موتور برای اسناد قبل...

خبرگزاری تسنیم

کتاب «اخلاق جهانی» اثر حسن بوسلیکی و جمعی از مترجمان به همت نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «طلاق در آینه پژوهش‌های روان شناختی» اثر ناصر آقا بابائی به همت نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری تسنیم

طرح «امضانو» شرکت دانش‌بنیان خدمات هوشمند فلامینگو به عنوان برنده قسمت سوم مسابقه تلویزیونی شکوفا توسط 102 سرمایه‌گذار طی 58 دقیقه موفق به جذب سرمایه 5 میلیارد تومانی به روش تأمین مالی جمعی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این روزها بیعانه گرفتن از مشتریان در خریدهای اینترنتی شگرد جدید کلاهبردارانی شده که طمع خرید اجناس غیرواقعی را به جان کاربران می‌اندازند.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها بیعانه گرفتن از مشتریان در خریدهای اینترنتی شگرد جدید کلاهبردارانی شده که طمع خرید اجناس غیرواقعی را به جان کاربران می‌اندازند.

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ به تازگی بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت و همچنین حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو طی صحبت‌های جداگانه‌ای به مخالفت با وضعیت فعلی فروش اینترنتی دارو پرداخته‌اند و از مردم خواسته‌اند تا از خرید اینترنتی دارو خودداری کنند. این در حالی است که در 22 خرداد 1401، هیات وزیران در «تبصره 2 ماده 8 آیین‌نامه حمایت از تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در حوزه سلامت»،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور، توزیع لاستیک در فروشگاه‌های اینترنتی همچنان ادامه خواهد داشت و آنها در تلاش هستند تا مشکلات مربوط به توزیع و خرید این محصول را به حداقل برسانند.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «تعامل با زندانی و اسیر بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» اثر سیدعلی هاشمی نشلجی به همت نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی روانه بازار نشر شد.