دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: این روزها هکرها، حتی کم‌سن‌ترین آنها، از روش فیشینگ استفاده می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: کم سن و سال‌ترین کلاهبردار اینترنتی در این استان نوجوان 16 ساله‌ای است که از طریق فیشینگ حساب کاربران را خالی کرده است. رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: کم سن و سال‌ترین کلاهبردار اینترنتی در این استان نوجوان 16 ساله‌ای است که از طریق فیشینگ حساب کاربران را خالی کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، مرتضی عسگری گفت: کم‌سن و سال ترین کلاهبردار اینترنتی...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک هفته پس از هجدهمین حراج تهران، موسسه فرهنگی هنری ایده به منظور بررسی رویکردهای نوین این رویداد، چهارمین نشست خود را با حضور منتقدان، استادان دانشگاه و کارشناسان اقتصاد فرهنگ و هنر برگزار کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به استان‌های دارای بیشترین آمار مصرف شیرخشک در کشور گفت: فروش اینترنتی دارو غیرقانونی است و داروهای تقلبی، غیرمجاز و غیر ایمن در بستر فضای مجازی به دست مصرف کننده می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک مرکزی درخصوص خدمات بانکداری الکترونیک در قالب‌های انتقال وجه، خرید و پرداخت قبض و روش‌های انتقال پول و خرید کارتی توضیحاتی برای متقاضیان ارائه کرد. خدمات بانکداری الکترونیک در قالب‌های مختلف در حال ارائه است و هرکدام نیز دارای ابزار‌هایی هستند. این خدمات طی سال‌های گذشته متنوع‌تر شده و طبق اعلام بانک مرکزی، با نهایت دقت و صحت انجام می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، در این میان با توجه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان غذا و دارو با بیان به اینکه اساساً با فروش اینترنتی دارو به شکل موجود مخالف هستیم گفت: دارو به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است و با سایر محصولات قابل قیاس نیست چرا که دارو به کنترل‌های خاص و دقیق نیاز دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان غذا و دارو با بیان به اینکه اساساً با فروش اینترنتی دارو به شکل موجود مخالف هستیم، گفت: دارو به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است و با سایر محصولات قابل قیاس نیست

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک مرکزی درخصوص خدمات بانکداری الکترونیک در قالب‌های انتقال وجه، خرید و پرداخت قبض و روش‌های انتقال پول و خرید کارتی توضیحاتی برای متقاضیان ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حیدر محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در همایش معاونین غذا و داروی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور با اشاره به اینکه وضعیت حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در سال جاری بهتر از سال گذشته است، اظهار کرد: در حوزه دارو پس از مدتی وقفه در تخصیص ارز، از اواخر تیر ماه شرایط تخصیص و تامین با همکاری بانک مرکزی بهبود یافت. کاهش کمبود‌های دارویی وی...

وب‌گاه فرارو

رییس سازمان غذا ودارو از مردم خواست که به هیچ وجه از بستر‌های ناامن که سازمان غذا و دارو تا این لحظه هیچ یک از آن‌ها را تایید نکرده است دارو تهیه نکنند و در صورت خرید مسئولیت هرعواقبی با خریدار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تدوین دستورالعمل دارورسانی درب منزل در دستور کار قرار دارد تا بر این اساس داروی سالم از طریق داروخانه زیر نظر داروساز از مسیر سالم به دست بیمار واقعی برسد.

وب‌گاه الف

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تدوین دستورالعمل دارورسانی درب منزل در دستور کار قرار دارد تا بر این اساس داروی سالم از طریق داروخانه زیر نظر داروساز از مسیر سالم به دست بیمار واقعی برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کم نبودند افرادی که چند ماه بعد از ورود به دولت اسلامی ماموریت خود را از عنصر رزمی یا نفوذی به عنصر استشهادی تغییر داده بودند. در آن وضعیت هیچ داوطلبی برای هدایت اتومبیل بمب‌گذاری شده نیافتیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار ویژه وزیر صمت گفت: برای رفع مشکلات بازار لاستیک تلاش می کنیم تا توزیع را از طریق همه بسترهای ممکن از جمله عرضه در بازار و سکوهای فروش مجازی انجام دهیم.