دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

وب‌گاه گسترش

یکی از عوامل مهمی که باعث ارزانی خریدهای اینترنتی نسبت به خریدهای سنتی (خرید از مغازه) می‌شود، این است که راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی به مراتب هزینه کمتری نسبت به یک فروشگاه فیزیکی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای تایر رینگ 13 و 14 ثبت سند خرده فروشی به یک کد ملی شماره شاسی شماره موتور، محدود به چهار حلقه به مدت یک سال شود. به گزارش عرشه آنلاین، فقط در سال، چهار حلقه تایر با یک کد ملی، شماره شاسی و موتور امکان خرید وجود دارد. طبق ابلاغیه وزارت صمت، برای لاستیک های رینگ 13 و 14، فقط در سال، چهار حلقه لاستیک با یک کد ملی، شماره شاسی و موتور امکان خرید وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فروش و عرضه لاستیک تنها از طریق منوی انتقال مالکیت و مکان و نرم افزار تلفن همراه با درج شماره شاسی و موتور امکان پذیر خواهد بود. فروش و عرضه لاستیک تنها از طریق منوی انتقال مالکیت و مکان و نرم افزار تلفن همراه با درج شماره شاسی و موتور امکان پذیر خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فردی که در قالب یک شرکت صوری خرید و فروش حبوبات و خشکبار اقدام به 190 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در استان دستگیر شد.

وب‌گاه گسترش

اگر در خانه کمی گوش‌های‌تان را تیز کنید؛ پشت چراغ قرمز صدای ضبط را کم و به اطراف دقت کنید، وقتی محیط کار آرام است کنار پنجره بروید؛ شاید صدای سرنای نوروزی به گوش‌تان برسد. بی‌شک در خیابان نیز چشم‌تان به حاجی فیروزهای رقصان می‌خورد که غم نداری را پشت آن چهره سیاه، پنهان کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصفیه آب یک نیاز اساسی و حیاتی است که برای سلامتی و رفاه انسان‌ها لازم است. آب شرب که روزانه مصرف می‌شود باید بدون هیچ گونه آلودگی و با کیفیت بالا در اختیار مردم قرار گیرد. برای تأمین این نیاز، بسیاری از خانواده‌ها از فیلترهای تصفیه آب خانگی استفاده می‌کنند.

وب‌گاه گسترش

در هنگام خرید سرویس خواب، گزینه‌های بی‌شماری می‌تواند شما را تحت‌تأثیر قرار دهد. این غیرمعمول نیست که بسیاری از مشتریان خود را در فروشگاه‌های سرویس و لوازم اتاق‌خواب سرگردان می‌بینند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کسانی که زیاد خرید اینترنتی انجام می‌دهند دیگر می‌دانند که علاوه بر قیمت کالا باید هزینه‌ای هم برای ارسال آن بپردازند. در همه سایت‌ها و پلتفرم‌های مخصوص خرید اینترنتی هنگام پرداخت قیمت کالا، یک گزینه هزینه ارسال هم اضافه می‌شود و رقم نهایی، مجموع این دو مورد است.

وب‌گاه گسترش

در قلمرو لباس های زیر، لباس خواب فانتزی فاق باز به عنوان یک انتخاب وسوسه انگیز و جسورانه برای کسانی که به دنبال راحتی و جذابیت هستند برجسته می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر از آنهایی هستید که زیاد خرید اینترنتی انجام می‌دهید حتما دنبال چم‌وخم‌هایی برای کاهش هزینه خریدها هستید.

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدارک لازم و روش های خرید مستقیم لاستیک دولتی اعلام شد مدارک لازم و روش های خرید مستقیم لاستیک دولتی اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، متقاضیان می‌توانند از 2 طریق نسبت به خرید لاستیک دولتی اقدام کنند؛ راه نخست آن است که برخی کارخانه‌ها مانند کویرتایر، بارز و یزدتایر سایت فروش دارند و متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت این کارخانه‌ها اقدام به ثبت‌نام و خرید تایر کنند. راه دوم، مراجعه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند کالای نو را با بهترین قیمت خریداری کرده و نسبت به اصالت کالا و تحویل گرفتن فوری آن از طریق خرید اینترنتی، حساس هستند؛ اپ پیندو بهترین پلتفرم به شمار می‌آید.

وب‌گاه گسترش

در جلسه روسای اتحادیه‌های تحت پوشش اتاق اصناف، با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، تصمیم گرفته شد مسائل و مشکلات اصناف و بازاریان را در کارگروه‌های احصاء مورد بررسی قرار داده و با فوریت به رفع این مشکلات بپردازند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارت‌های هدیه مدت زیادی است جایگزین هدایای مختلف شده‌اند و کارمان را برای انتخاب هدیه آسان کرده‌اند. هرچند که فرآیند گرفتن کارت هدیه و استفاده از آنها گاهی دردسرهای خودش را هم دارد. مانند مشکلاتی که سازمان‌های مختلف برای تهیه تعداد زیاد کارت‌های هدیه دارند.