جمعه 10 فروردین 1403

خرید تصفیه آب از فراب کالا با قیمت مناسب

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
خرید تصفیه آب از فراب کالا با قیمت مناسب

فراب کالا، معتبرترین سایت در زمینه خرید اینترنتی تصفیه آب می باشد. پس اگر شما هم دنبال خرید تصفیه آب هستید تا پایان مقاله همراه ما باشید.

خرید تصفیه آب فراب کالا با قیمت مناسب می تواند یکی از ویژگی هایی خرید، در شرایط اقتصادی امروز ما باشد. زیرا امروزه آب مصرفی تمام شهر ایران مانند گذشته از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده، و هر خانه به خرید تصفیه آب نیازمند است، به همین دلیل برای برقراری توازن میان قیمت یک کالا و میزان نیاز به آن برای همه چالش برانگیز بوده و دنبال اینکه دستگاه تصفیه آب چی بخریم؟ چه برندی؟ از کجا بخریم؟ و... از این رو همه به دنبال یافتن نقطه تعادل میان کیفیت و قیمت هستند.

خرید تصفیه آب از فراب کالا به عنوان معتبرترین شرکت متخصص دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی در تهران، کاشان و سایر شهر های ایران حوزه میتواند یک گزینه بسیار عالی برای داشتن یک اب تصفیه شده و سالم باشد. برای یافتن بهرتین دستگاه تصفیه اب با قیمت مناسب بهتر است برند های مختلف و ویژگی های هر دستگاه راب هرت بشناسید تا راح تر بتوانید انتخاب کنید.

قیمت دستگاه های تصفیه آب

تناسب میان قیمت و کیفیت از گزینه های بسیار مهم در خرید هر کالایی می باشد. از آنجا که در بازار انواع مختلف برند های دستگاه تصفیه اب وجود دارد و دیده شده است که برخی از تولید کنندگان مونتاژ های بی کیفیت را با نام برند های معتبر با قیمت های غیر عادی به مشتریان ارائه می کنند. دستگاه های اصل تایوان با قیمت های بسیار بالایی در بازار عرضه می شوند. اما شما برای خرید دستگاه تصفیه آب از فراب کالا نگران قیمت نباشید. فراب کالا با حذف واسطه بدون کوچکترین افت کیفیتی بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی را به مشتریان عزیز عرضه میکند.

مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی خوب

مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی خوب علاوه بر برند که همواره نمیتواند مشخص کننده کیفیت دستگاه تصفیه آب باشد مهمترین مشخصه ای که مناسب ترین دستگاه را برای شما مشخص می کند انتظاری است که از دستگاه تصفیه آب دارید. میزان ظرفیت دستگاه تصفیه آب، قیمت دستگاه تصفیه اب، کیفیت آب منطقه، میزان کیفیت قطعات دستگاه و کمپانی سازنده دستگاه، مراحل فیلتراسیون و... همگی در کنار هم می تواند مشخص کند چه دستگاهی برای شما بهترین است.

احتمالا یافتن پاسخ تمامی این پرسش ها برای شما ضروری بوده اما زمان زیاد و اطلاعات خوبی در زمینه تصفیه آب نیاز دارد. به منظور رفاه مشتریان عزیز در تمامی نقاط کشور کارشناسان فراب کالا همواره آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه دستگاه تصفیه آب هستند. خرید تصفیه اب فراب کالا میتواند بهرتین گزینه برای رفع تمامی چالش های شما در زمینه دستگاه های تصفیه آب با قیمت مناسب باشد.

همه چیز در مورد دستگاه تصفیه آب خانگی

برخی از مردم اعتقاد دارند تصفیه ای که در تصفیه خانه های شهری انجام میشود برای پاکسازی آب از آلودگی های کافی بوده و نیازی به تصفیه مجدد آب نیست. اما خوب است بدانیم در این تصفیه خانه ها برای گندزدایی و پاکسازی آب از آفت کش ها، کلر و موادی استفاده می شود که خود عامل بروز بسیاری از بیماری ها بوده، وجود این مواد و آفت کش ها در آب، رنگ و طعم آب را تغییر میدهد و شما اغلب حتی با چشم هم میتوانید آلوده بودن آب را تشخیص دهید. فیلتراسیون ها و تصفیه دقیق آب بسیار هزینه بر است و نمیتوان در تصفیه خانه های شهری از آن برای تصفیه حجم بسیار زیاد آب بهره گرفت.

علاوه بر اضافه شدن موادی که در تصفیه خانه های شهری به آب وارد میشود، آب شهری در مسیر انتقال آب از تصفیه خانه تا منازل، به علت عبور از مسیری که دارای رسوبات موادی است که از سال ها قبل باقی مانده و حل شدن این مواد در آب، مجددا آلوده میشود. پس آبی که ما در منازل یا محیط داریم سالم نیست و استفاده از آن برای سلامت ما خطر آفرین است.

استفاده از آب آلوده باعث بروز بیماری های مختلف داخلی و گوارشی می شود ممکن است در دراز مدت و عدم توجه خسارات جبران ناپذیری در سلامت و بدن ما به وجود آورد.

خوشبختانه امروزه دستگاه های تصفیه آب خانگی فراب کالا وجود دارند که در انواع مختلف می توانند آب را تا بالای 99 درصد تصفیه کنند و ضامن سلامت آب مصرفی ما باشند. دستگاه های تصفیه آب خانگی با فیلتراسیون های چند مرحله ای تمامی مواد مضر موجود در آب را از بین برده آب سالم و بهداشتی را به دور از هرگونه آلودگی در خروجی عرضه میکنند. باخرید تصفیه آب از فراب کالا می توانید بدون نگرانی از کیفیت دستگاه و به دور از قیمت های بالای بازار دستگاه تصفیه اب را باقیمت مناسب خریداری نموده و سلامتی را به خانواده هدیه کنید.

 بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی

مراکز معتبر همواره عرضه کننده برند های معتبر بوده وبا گارانتی آن ها خیال مشتری را از خرید راحت میکنند. در میان برندهای مختلف دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در بازار معمولا بهترین دستگاه ها با برند تایوانی معرفی میشوند. هرچند فروشندگان مختلف دستگاه های تصفیه اب خود را با عنوان اصل تایوان معرفی میکنند، مانند: تصفیه آب سافت واتر یا قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی CCK در بازار وجود دارد، اما کمتر مراکزی هستند که واقعاً برند اصل تایوان یا حداقل مونتاژ ایران با تمامی قطعات تایوان را به شما معرفی کنند و با صداقت تمام به شما کالایی را معرفی نمایند.

در میان برند های موجود در بازار برندهای سافت واتر، سی سی کا و ادنسه از بهترین برندهای دستگاه های تصفیه اب خانگی هستند که از طرف مشتریان بازخوردی خوبی داشته اند و همواره درمیان لیست بهترین ها هستند. برندهای ذکر شده به عنوان بهرتین برند ها در سایت فراب کالا موجود بوده و شما با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از فراب کالا میتوانید از اصالت کالای خریداری شده مطمئن باشید.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب در انواع مختلف رو میزی، زیرسینکی، سرشیر و فیلتر های یخچال وجود دارند. مراحل فیلتراسیون مختلف هر کدام از این دستگاه ها مستقیما روی قیمت دستگاه ها تاثیر گذار است. معمولا از دستگاه های رو میزی و یا زیر سینکی جز بهترین دستگاه ها یاد می شود چرا که مراحل فیلتراسون مطلوب داشته و آب تصفیه شده توسط این دستگاه ها استاندارد های یک اب سالم را داراست. برای خرید تصفیه اب از فراب کالا با قیمت مناسب میتوانید به سایت فراب کالا مراجعه نمایید.

گواهی نامه NSF دستگاه تصفیه آب

گواهینامه NSF برای دستگاه های تصفیه اب خانگی ضروری است. n s f مخفف چیست؟ National Science Foundation گواهینامه بین المللی سازمان جهانی بهداشت می باشد. داشتن این گواهینامه نشان میدهد که کالایی که تولید شده از از مراحل سخت استاندارد سازی عبور کرده است. این گواهینامه برای سازندگان این دستگاه ها همیشگی نبوده و همواره مورد بررسی قرار میگیرد. تمامی دستگاه های تصفیه اب فراب کالا دارای این گواهینامه هستند.

خرید قطعات دستگاه تصفیه آب

خرید قطعات دستگاه تصفیه آب فراب کالا چه خانگی و چه صنعتی از کیفیت بسیار بالا هستند هر دستگاه تصفیه آب از قطعات مختلفی تشکیل شده و هر کدام وظیفه ای را به عهده دارند، این قطعات پس از مدتی کارایی خود را از دست می دهند یا اینکه به دلایل مختلف دچار خرابی و شکستگی می شوند. نیاز به خرید قطعات دستگاه تصفیه آب مانند هر دستگاه مصرفی دیگر اجتناب ناپذیر است. اما نکته ای که در خرید قطعات تصفیه آب باید به ان دقت شود یافتن نوع اورجینال و با کیفت قطعات است تا ضمن کارایی مناسب به دستگاه تصفیه اب نیز صدمه وارد نکند. برای خرید قطعات تصفیه اب فراب کالا می تواند بهترین گزینه باشد.

خرید فیلتر های تصفیه آب

خرید فیلتر های تصفیه آب دستگاه های تصفیه اب خانگی که در مدل های مختلف 6 تا 8 فیلتره تولید می شوند. به تعداد مراحل فیلتراسیون خود دارای فیلتر هستند. هر کدام از این فیلتر ها وظایف و عمر مفیدی دارند. به این صورت که فیلتراسیون مراحل یک تا سه که به مراحل پیش تصفیه آب معروف هستند به دلیل وظیفه آنها که حذف رسوبات و مواد سمی و فلزات و حل شونده های سنگین بالای 1 میکرون است دارای عمر مفیدی حدود 6 ماه هستند که البته این عمر مفید بسته به میزان ابی که از این فیلتر ها عبور میکند و کیفیت اب منطقه وابسته است.

معمولا فیلتر های مراحل بعدی مانند ممبران و پست کربن و مینرال عمر مفید بالاتری دارند. تعلل در تعویض فیلتر های تصفیه آب باعث عدم کارایی مفید و هم چنین خرابی دستگاه خواهد شد. خرید فیلترهای تصفیه آب فراب کالا بدون هیچ گونه نگرانی می توانید آنها را روی دستگاه نصب کنید.

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی به دلیل پرقدرت بودن و مقدار آب زیادی که می توانند برای شما تصفیه کنند، صنعتی نام گرفته اند. از دستگاه ها تصفیه اب صنعتی یه دلیل قدرت بالا در کشاورزی، صنعت، کارگاه های بزرگ و کوچک، کارخانجات، صنایع فولاد و پتروشیمی و... استفاده می شود که البته بنا به مقدار نیاز هر مکانی از انواع مختلف آن ها استفاده می کنند.

تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه های تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس است که از بهترین و ایده ال ترین روش ها در تصفیه آب است. با خرید دستگاه تصفیه اب صنعتی شما آب شیرین کن خریده اید، این نام به دلیل استفاده از روش اسمز معکوس در این دستگاه هاست. فرآب کالا با حذف واسطه ها بهترین دستگاه های تصفیه آب صنعتی را با کمترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. جهت سفارش و یا مشورت با کارشناسان می توانید به سایت این مرکز مراجعه نمایید.

سخن پایانی

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله جامع شما را در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی یاری کرده باشیم. فراب کالا با کمال احترام به حقوق مشتریان با حذف واسطه راه را برای یک خرید با کیفیت و ارزان هموار کرده است. برای مشاوره و پشتیبانی با شماره 09132626848 تماس حاصل فرمایید.

منبع: فراب کال

خرید تصفیه آب از فراب کالا با قیمت مناسب 2