دوشنبه 7 آبان 1403

خشم پرز علیه بارسا: به ال‌کلاسیکو نمی‌روم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خشم پرز علیه بارسا: به ال‌کلاسیکو نمی‌روم

فلورنتینو پرز تصمیمش برای حضور در ورزشگاه المپیک و دیدن ال‌کلاسیکو را عوض کرده است و قصد ندارد برای این بازی به ورزشگاه برود.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در جریان بازی براگا - رئال مادرید، میکل کمپس، سخنگوی باشگاه بارسلونا، توییتی را در صفحه توییترش منتشر و به وینیسیوس جونیور توهین کرد. او که از حرکات و دریبل‌های این بازیکن برزیلی خشمگین شده بود، نوشت:«این نژادپرستی نیست. او به علت دلقک بودن لایق سیلی خوردن است. حرکات و رفتارهای او در زمین فوتبال غیرضروری و بی‌معنی است.»

او پس از اعتراض هواداران و بازخوردهای منفی توییتش در رسانه‌ها، آن را پاک کرد و چیز دیگری نگفت.

اما به نظر می‌رسد پاک کردن توییت کافی نبوده و ترکش‌های این توییت، حضور فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در بازی ال‌کلاسیکو را کنسل کرده است. به گفته ال چرینگیتو، پرز قصد داشته تا برای ال‌کلاسیکو در ورزشگاه المپیک حاضر شود و از نزدیک از تیمش حمایت کند، اما پس از این توییت، حضور خود را در حمایت از وینیسیوس لغو کرده است.

چیزی که باعث شد پرز این تصمیم را بگیرد، خود توییت نیست، بلکه سکوت بارسا است که در مقابل کاری که سخنگویش انجام داده سکوت کرده و حاضر به عذرخواهی نیست. رئالی‌ها معتقدند او به سادگی طوری این توییت را حذف کرده که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.

ژاوی هرناندز نیز در جریان نشست خبری‌اش پس از بازی با شاختار، در مورد توییت میکل کمپس گفت:«اگر میکل کمپس توییتش را پاک کرده، نیازی به گفتن چیز دیگری نیست. او آن را حذف کرده و حرف زدن بیش از این درباره آن فقط باعث تنش بیشتر می‌شود.»

خشم پرز علیه بارسا: به ال‌کلاسیکو نمی‌روم 2
خشم پرز علیه بارسا: به ال‌کلاسیکو نمی‌روم 3