سه‌شنبه 12 تیر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه 55 آنلاین

خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران و رییس هیات فوتبال کهگیلویه و بویر احمد در واکنش به این اقدام "مصداق شریفیان، " کمک داور یاسوجی توضیح داد

وب‌گاه فرارو

رییس کمیته داوران اظهار کرد: ما با همه بر اساس قانون رفتار می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد میان سال که به دنبال دخترش می گشت زمانی او را روی یکی از تخت های بیمارستانی شناخت که «مائده» با صدایی ضعیف گفت: «سلام بابا! خوشگل شدم!»

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌های مبتنی بر آمار رسمی منتشرشده در رسانه‌ها از قتل حداقل 165 زن در کشور توسط مردان خانواده‌شان در دو سال گذشته خبر می‌دهد

وب‌گاه عصر ایران

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در دو سال گذشته و از میان 165 زن به قتل رسیده، 41 زن در استان تهران کشته شده‌اند؛ بیخ گوش پایتخت. لازم به تأکید است که این آمار صرفا مبتنی بر «زن کشی» به تعبیر صریح آن رسانه‌های رسمی است و موارد متعدد خودکشی زنان که برخی از آن‌ها به اجبار خانواده انجام شده و برخی برای فرار و خلاصی از خشونت خانگی، کودک‌همسری و... به هیچ عنوان لحاظ نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌های «شرق» مبتنی بر آمار رسمی منتشرشده در رسانه‌ها از قتل حداقل 165 زن در کشور توسط مردان خانواده‌شان در دو سال گذشته خبر می‌دهد

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در دو سال گذشته و از میان 165 زن به قتل رسیده، 41 زن در استان تهران کشته شده‌اند؛ بیخ گوش پایتخت. لازم به تأکید است که این آمار صرفا مبتنی بر «زن‌کشی» به تعبیر صریح آن رسانه‌های رسمی است و موارد متعدد خودکشی زنان که برخی از آن‌ها به اجبار خانواده انجام شده و برخی برای فرار و خلاصی از خشونت خانگی، کودک‌همسری و... به هیچ عنوان لحاظ نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

متاسفانه برخی اساتید و کارشناسان در کشور ما، که نام «جامعه‌شناس» و «کارشناس» را با خود دارند، وقتی به تبیین شورش‌های فرانسه می‌رسد، آن را در چارچوب «جامعه‌شناسی خشونت» تحلیل می‌کند!

وب‌گاه مشرق نیوز

مردی که مدعی است برای ترساندن همسرش، او را ناخواسته به آتش کشید، بعد از گذشت حدود 9 ماه در حالی از مرگ هولناک همسرش در میان شعله های آتش پرده برداشت که تاکنون بر خودسوزی وی اصرار داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین بار دنبال مبینا رفتم و با هم برای تفریح به دماوند رفتیم. ما آنجا با هم مشروب خوردیم و مست شدیم. مبینا روی صندلی عقب ماشین خوابیده بود که گوشی موبایل او را برداشتم و آن را بررسی کردم.

وب‌گاه مشرق نیوز

حمله پلیس ضدتروریست فرانسه در 27 خرداد 1382 مصادف با 17 ژوئن 2003 به تعداد زیادی از پایگاه‌های سازمان و دستگیری مریم رجوی و 165 تن از کادرهای بالای آن به خبرسازترین موضوع روز در فرانسه و جهان تبدیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجلس شورای اسلامی تعطیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارت سوخت بزودی حذف می شود. آغاز طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت به جای کارت سوخت با کارت بانکی تا پایان تیر اجرایی می شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

قهرمان وزنه‌برداری جهان خودکشی کرد.